Snö, snö och åter snö!

Fick ju typ en chock när jag vaknade för en stund sen. Shit så det har snöat och det snöar nu oxå. Å inte har dom plogat så jag får väl kämpa mig igenom snön för att kunna ta mig till mamma! Oj så ont jag kommer ha sen =(
Ska lägga mig i badet först och samla krafter =P
Hoppas det inte snöar så här mycket uppe på svansjön bara. Då äre ju tråkigt för grabbarna som fiskar.

                                                                  

Nej nu gäller det att lägga på en rem om man ska hinna allt som ska göras idag. Råkade sova alldeles för länge, skulle ju kliva upp kl 9 men det blev visst inte så =( Men samtidigt så måste man ju njuta av dom här två veckorna för sen är det slut på sovmorgon länge framöver!

Ett stort grattis till Melvins syster Amanda som fyller 12 år idag och VeraW som fyller "tant" hihi!

                                                            

Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, visst är de mysigt med bebisar. Men jag tycker nog att de är roligare när de blivit lite större. När de är små sover de ju mest! Han är så söt lille Victor med. Så man vill äta upp honom nästan! ;)

Synd ändå att man böjar jobba snart igen. Då kan man inte ses så ofta! Men de ska bli skönt att komma ut i "vuxen"världen igen! :) Kram

2009-01-06 @ 11:06:25
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Kia

Ja, jag var ju hemma 3 månader innan Elina föddes med. Drygt var det! ;) Jag är nog en arbetsmänniska. Skratt men man borde kunna få jobba 50% och vara hemma med barnen resten av tiden...

Då skulle jag trivas. Kommer ju sakna barnen när jag är på jobbet med...Men man har ju inte råd att vara hemma längre heller.

Kram

2009-01-06 @ 11:22:02
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Kia

Har tagit ut 5 dagar i veckan då jag varit hemma. Micke tog ut 7 dagar då han var hemma sina 2 månader. Sedan har han skrivit över dagar på mig! Kan vara bra att ha lite dagar kvar sedan med. Till påsk och lov och så sedan...Skönt att inte behöva ta semster alltid! Isac och Alice var inte äldre när de började dagis så de ska nog gå bra! Sedan blir de ju inte dagis alla dagar för Elina heller. Nån vecka tror jag det bara blev 2 dagar! Skönt det! Kram

2009-01-06 @ 15:13:49
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Eva

Jag är i v.23.. tror jag, jag har ingen större koll:P Dagarna och veckorna bara rusar förbi så jag hinner inte med. haha.

Jo, jag äter apelsiner som en dåre och får sedan halsbränna och magkatarr;) Sen har jag upptäckt iste, det föll mig verkligen i smaken:P

2009-01-06 @ 16:06:39
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Anonym

Tittar in till dig och önskar dig en bra dag. Det börjar närma sig bäbis på riktigt nu eller hur? När är det dags? Lycka till om det blir så att du smiter iväg innan vi hörs igen. Kram kram

2009-01-06 @ 21:04:27
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, jag håller med vännen! Det var jätte skoj att få träffas idag. Absolut gör vi om det SNART och självklart måste jag ta revansch i Maxi yatzy oxå ;) Mumma med varma mackor! Hoppas att dom smakade! Nu har jag städat bort julen. Känns jätte skönt. Bara gardinerna och städningen kvar, men det få bli en annan dag. Gällde ju att passa på medan LG va hemma, så han fick bära ner allt! Hoppas vi ses snart vännen. Ska försöka komma i säng nu, men känns lite pirrigt att börja det nya jobbet imorrn. Kram kram vännen och sov så gott!

2009-01-06 @ 21:24:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tackar! Inte dumt å få sej en tårta på nätet =) Å den här tanten är verkligen gammal, är smällförkyld å känner mej mer som 85 än 30... Men de går ju över hoppas ja! KRAM!

2009-01-07 @ 15:01:59
Postat av: Sanna

Hej vännen! Skicka dit numer på min mailadress, så skickar jag till dig sen...



Kul att få se bebbben..



Kramen

2009-01-07 @ 15:12:18
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0