Skratt fest!

Igår kväll for vi hem till mamma och pappa en sväng! Det va dax för dia bilder =) Oj så jag skratta. För vilka brillor dom hade på den tiden. Å kläderna, gardiner, tapeter osv... Morsan va riktigt snygg =p
Å det va ju roligt at se min födelse, och hur man växte å så. Tydligen va jag världens snällaste bebis, fram tills jag fyllde ett år. Då braka det lös ;) Då började jag visa mitt humör. Va ju inte direkt många kort jag va glad på om man säger som så.
Fick ju även se alla andra i släkten. Det va kul. Även fast några gått bort =(  Man skulle ha fått vissa dia bilder i kort istället så man kan visa dom för andra oxå. Lite bökigt att dra igång hela projektorn för att visa korten varje gång!

                                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0