Saknaden kommer på en gång!

För en stund sen så for Melvin hem till sin pappa igen =( Saknar han på en gång! Dom två veckor som vi har han går jätte fort. Men när han är i lavsjön så går tiden otroligt sakta! Å troligtvis så kommer bebben nästa gång Melvin kommer hem! Jag vill INTE gå över tiden!!

Melvin längtar efter sitt syskon ♥  Ibland vill han att det ska va en syster, ibland ändrar han sig och vill ha en lillebror till.
Sen vill han ju att om det blir en flicka så ska hon heta Matilda. och jag håller med han för det är ett mycket fint namn. Men det går som inte att ha det namnet för Melvins kompis Viktor har en lillasyster som heter det. Å Melvin å Mikael umgås ju som med den familjen så då blire ju krock!

Så Vilda eller Vilma får det bli (OM det blir en tjej). Mikael påstår att Vilda inte är något namn, men det är det väl? Eller??

Hur som, min älskade lilla räka är saknad =(
Ska ut och shoppa lite med mamma nu.
Mikael har önskat ugnspannkaka idag.

Imorron ska han och några andra upp till svansjön och fiska. Bara vädret tillåter!
Han blev ju ledig även hela denna vecka så nu börjar han bli rastlös stackarn!

Kan hända att det blir en film med svägerskan imorron då hon är ledig!

Sen ska jag även gratta min goa vän Linda  i efterskott denna vecka!

På onsdag ska jag till barnmorskan på koll! Gruvar mig för vägningen!
Det är inte lite vätska jag samlat på mig =(

Nog med dravvel!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha, spännande... undrar vad det blir, jag har inte sett LM sen i somras. Hon har som varit osynlig. Däremot har jag sett Linda och hon har en väldigt liten mage. Blir nog en minis som kommer ut där eller så bär hon den långt bak som jag gjorde med mina. Såg ju bara fet ut jag ;)

2009-01-05 @ 16:50:42
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, men nu har det äntligen blivit varmare ute. Men jag håller dessvärre på att frysa ihjäl inne ikväll! Skulle göra vad som helst för att få lägga mej i ett jättevarmt badkar just nu! Skulle iaf vara hur kul som helst om vi kanske hann med en film i veckan och en massa skvaller oxå för den delen ;) Ja, nog kommer jag att sakna dem flesta från jobbet, men ska se det från den ljusa sidan. Att det blir säkert mycket bättre! Kram kram du söta böna!

2009-01-05 @ 17:10:49
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vanja

Förstår att de blir tomt utan pojken din... Hur länge har du kvar tills bebis?!

Victor är då så go...nog för att det varit fullt upp hät hemma med allt, men nu börjar det lugna ner sig. Ikväll är han 14 dagar!

Kram å lycka till, kan ju bli bebis när som helst för dig med :)

2009-01-05 @ 17:38:42
Postat av: Malin

Ja, det skulle verkligen ha varit huuur skönt som helst med ett varmt bad just då! Höll evigt på å frys ihjäl. Tack för erbjudandet! Vet vart jag ska fara nästa gång jag fryser! :p Men fick tillbaka lite värme när jag och Asterix lekte. Men nog kan väl vi se en film imorrn. Skiter väl i om LG jobbar eller inte imorrn :p vi måste ju ses NU!!!!! Imorrn skulle ju passa fint! Han lär ändå inte vara hemma och hålla mej sällskap! Kram kram

2009-01-05 @ 20:07:01
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hihi du behöver då inte oroa dig vad Mikael påstår för Vilda ÄR ett namn... ;-P Hela 525 st kvinnor heter Vilda varav 262 har det som tilltalsnamn... Var bara tvungen att titta upp det. Det var ett sånt fint och annorlunda namn. :-)

Sköt om dig och ta hand om magen, den är så fin!

Kram Kram

2009-01-05 @ 21:27:30
Postat av: Malin

Men du kan väl slå en pling när du är redo, så kan jag väl komma och plocka upp dej!? ;) Kramen

2009-01-05 @ 21:29:06
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: *Nina svarar Caroline*

haha, va skoj att du kollat upp det =) Mikael fick läsa det du skrev så nu vet även han att det är ett namn. Å jag vill ju att om det blir tjej så ska hon heta Vilda. Ingen har någon Melvin här så det vore kul med ett ovanligt namn till =) tack för att du tycker att magen är fin. Man behöver höra sånt just nu =) Kram

2009-01-05 @ 21:39:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Jajamen, det är bara att du hör av dej! Så kommer jag =) Ja visst hade det varit mysigt med en film där mitt på dagen! Det var inte igår precis. Då hörs vi nåt imorrn min vän! =) Nu måste jag försöka få nån värme i mej igen. Håller på att frysa ihjäl en andra gång ikväll =/ Kramen

2009-01-05 @ 21:46:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag säger det igen, Vilda ÄR ett namn. Och jag röstar på det. :) Saknar dig vännen. Tänk att nästa gång vi ses har nog bebis kommit ut. Galet så fort det gått alltså. Du saknas ofantligt mycket. kram kram

2009-01-06 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0