Rekord!

I svullna fötter! Fruktansvärt alltså! Igår kväll då vi skulle en snabbis upp till brorsan så fick jag ju knappt på mig skorna. Fick typ använda våld. Å ännu värre blev de då jag kom hem. Och fortfarande är dom klotrund =( Det är så obehagligt.
Men snart snart snart så får vi fara iväg på BB =)

Mikael far till umeå ikväll och kommer hem på torsdag så tills dess får då bebben hålla sig inne i magen.

Imorron kommer min guldklimp hem! Jippi!! Min stora kille ♥

Igår kväll så kom mina svärföräldrar på besök. Vi fika lite och kolla på körslaget! Svärmor hade med sig ett stort fotoalbum fullt med kort på Mikael då han va nyfödd å framåt! Det va jätte roligt att sitta å titta på. Han va riktigt söt då han va liten! Å mörk med mörkt hår, precis som jag va. Så jag hoppas att det kommer ut en liten trollunge =)

Även världens bästa lillebror tittade förbi å surra lite. Alltid kul att få träffa han. Nu när han börjat va hemma oftare oxå! Inte helt fel det!

Nu ska jag bädda och göra fint i vaggan och på eftermiddagen så kommer Mikael med skötbordet! Det tar sig! Nu fattas bara en nattlampa, men vet inte vart jag ska få tag i en? Förslag??
Ja en blöjhink och en "barnvakt" måste inhandlas oxå! Men annars så är vi redo för ankomsten!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Hej

Tänkte bara tala om att kakan blev god m två grovt rivna äpplen på. Den går nu under namnet "Ninuz långpannekaka".



Om våran barnvakt duger får ni gärna ta den, har funkat bra åt oss.



Carina talade om dina fötter igår, det kan inte vara roligt, tur att det inte är allt för långt kvar.

Ha det gott

2009-01-18 @ 12:11:11
Postat av: LindaN

Tack så mycket för det! Jag är också väldigt lat och bekväm av mig men så länge det är något som är roligt går det bra, men visst finns det dagar som man undrar vad man håller på med.



Jag har en blöjhink men tyvärr inga påsar kvar. Men dom finns att beställa via nätet och leveransen är snabb. Det var specialpåsar som håller blöjlukten borta. Mkt bra! Hojta till om du är intresserad så kan jag ta med den nästa gång jag åker in till Dorro.

2009-01-18 @ 12:22:19
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Vendela

Nattlampor finns ju på t ex Barnens hus, ikea - såna där som man sätter i vägguttaget. Nu vet jag ju inte om ni har vägarna förbi nåt sånt ställe eller om det finns nånstans nära Dorro....annars postorder kanske?



Spännande att se när bebben kommer :-) Fick du Melvin före eller efter utsatt datum?



Kram

2009-01-18 @ 17:45:13
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0