Nu vill jag ha värme!

28 minus stod det på termometern då vi vakna! Usch så kallt!





Men härinne äre ju varmare iaf. Jag och Mikael har nu plockat bort i stort sett all jul! Bara julgardiner uppe i vardagsrummet och  i Melles rum. Mamma ska få hjälpa mig md nya gardiner till dom rummen. Blir nog lila här i vardagsrummet, me like =)

Nu är det lunch dax men jag hoppar över det. Är konstigt nog nästan aldrig hungrig nuförtiden. Huvudsaken är att jag får mitt is vatten och citrusfrukter =) Men middag och frukost äter jag som oftast iaf =p
Idag är vi bjuden upp till mina svärisar på middag. Vi skulle va där allihopa!

Dax för min lunch =)

                                                                                  

Sen får man vackert fortsätta att städa klart innan man får lägga sig i badet!



Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja, tänk när man kommer till delmål 1 - det har gått väldigt segt det här må jag säga ;-)



28 minus brrr - men kan du tänka dig? i morse hade vi nästan 20 minus här!!! och det är kallt för att vara här - det har inte varit så kallt på åtminstone 6 år!



Ha så trevligt på middagen



Kram kram

2009-01-04 @ 12:14:18
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sanna

Usch jag är också så väldigt trött på allt som har med julen att göra. Vill ha in lite nytt nu...

Kramen

2009-01-04 @ 15:39:48
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä, nu tycker jag att det ska komma lite värme över oss snart! Eldar och eldar, men det är lika kallt ute för de! Sen kanske vi hinner med en liten film i veckan om du har tid och lust? Nu måste jag nog hoppa i duschen för att försöka ta mej i säng sen. Trror det blir fruktansvärt jobbigt imorrn bitti =/ Kram kram min lilla vän!

2009-01-04 @ 21:23:04
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sofie Gustafsson, Mesuss

Usch 28 minus! Och jag tycker att -10 är kallt! Haha jag kanske inte ska klaga! ;-)

2009-01-04 @ 22:48:52
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0