MVC, film och yatzy

Har varit på koll på MVC idag och allt såg bara bra ut. Man växer och frodas. Lär ju bli en tungviktare de här. Men huvudsaken att allt såg bra ut. Tog en tid nästa vecka så Melvin kan få följa med en gång oxå! Det kommer han nog tycka är kul! Saknar min lilla älskling!!!

Sen har jag förgyllt Malins tillvaro lite med mitt oerhört fina sällskap ;)
Sett en till rysare, det bästa på länge!!!
The strangers heter den! Kan faktiskt rekommendera den!


Foto:cdon.com

Men nästa gång vi ska se film så tror jag det blir Mamma Mia =)

Vi åt en godare middag a la My Way! Lata idag!! Å ack så gott faktiskt.
Sedan åt vi ju efterrätt oxå! Å det va RIKTIGT gott! Helt i min smak!
Det sunda livet kommer sen!

Ett x antal parti yatzy har vi spelat oxå! Ser tärningar framför mina ögon!

                                        

En jätte trevlig kväll har jag då haft! Trots dålig start på dagen! Tack Malin ♥
Men då man har goda vänner som gör tillvaron till guld så blir man ju så glad!
Det tackar man för!

Nu ropar verkligen sängen efter mig! Har haft väldigt ont ikväll, både i fogarna och förvärkar! Usch å fy! Så nu ska det bli skönt att få vila lite!

Älsklingen kommer hem imorron och jag längtar verkligen!!! ♥
Måste komma på något smarrigt som jag kan göra till middag =)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för en underbar kväller!!! =) Är glad att jag har dej, som vill förgylla mina dagar. De är guld värt de!

Ska hoppa i säng jag med! Och kasta tärningar framför ögonen :p Men nästa gång blir det Mamma Mia. Det ser jag redan fram emot!

Sov så gott min kära vän! Massor med kramar till dej!

2009-01-14 @ 23:57:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Du skriver så gulligt att jag nästan blir gråtfärdig!! Absolut är du guld värd för mej! Vad skulle jag göra utan dej? Typ ingenting. Skulle inte heller klara mej utan dej. Love you to vännen!. Jo, nog har vi spelat ett X antal parti i våra dar och många fler kommer det att bli! =) Sov så jätte gott nu!!!! Så hörs vi imorrn min vän. Puss och kram <3

2009-01-15 @ 00:07:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0