Melvin, mitt hjärtegull!

Idag har han både gått till skolan själv och gått hem! En del tycker väl kanske inte det är en sån stor grej men för mig är det de! Både för mig och han. Ibland kanske man är lite överbeskyddande. Är så rädd att det ska hända han nått på vägen. Men som sagt, finns ingen storväg som han måste över och det är så lite trafik här. Han har som växt flera meter och känner sig jätte duktig!
Tänkte ta och lägga ut lite bilder från då han va bebis. Ursäkta kvalitén men det blir inte så bra då man knäpper kort på kort!


Foto:privat

Melvin och hans storasyster Amanda på lycksele BB då dom kom för att hämta hem oss!


Foto:privat

Nästan nyfödd, bara några timmar gammal!


Foto:privat

En nybadad Melvin hemma hos momma =)


Foto:privat

Hans första semester. I Sundsvall, 2 månader gammal


Foto:privat

Han va alltid glad! Mammas lilla älskling <3


foto:privat

Ligger å tränar för fullt =) Han hade/har ett otroligt fint och tjockt hår! Han va kolsvart då han föddes! Å långt hår hade han!


Foto:privat!

Här va han väldigt långhårig =)


Foto:privat

Ja tiden den går!

Nu är han över 7 år, stora grabben!
Mammas hjärtegull ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men jag tror det är en som längtar nu =)

Men vad fin han var då lilla vännen... Jag förstår dig verkligen man ska vara överbeskydande fast låta de växa ändå.



Allt som har hänt runt omkring mig nu gör att jag har blivit räddare att de ska hända min familj någonting..



Hoppas att allt är bra med dig? Tänker på dig vännen..



Kramar om dig massor

2009-01-21 @ 16:39:07
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: LindaN

Oj vilken liten sötfis, men han är ju så fin nu med. Lilla Alfred är lik honom när Melvin var liten.



Hälsa Becca och L-M från mig!

2009-01-21 @ 18:09:33
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vilken liten sötnos :-) och nu är han alltså stora grabben!



...och vem är inte överbeskyddande? Man är ju så rädd om den största kärleken i sitt liv! - och klart det är en stor grej att han nu gått själv till och från skolan - det är ju något han inte gjort förut. Förstår han är stolt - och snart blir han storebror också :-)



Kramis

2009-01-21 @ 18:25:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0