Många att gratulera!

I januari så känner jag 16 st som fyller år! Idag äre min lilla kusin Nora som fyller 4 år! Stora damen!
Så henne ska jag ta och gratulera! Å världens sötaste Max fyller 1 år imorron =) Tänk va tiden går. Tyckte ju att han nyss kom till världen. kommer ju ihåg då jag fick messet av Johanna (som jag fortfarande har kvar) att en liten Max kommit till världen! På måndag är det Sofi Holmgren och Vickan som fyller år.  Å sen äre Linus tur att fylla! Ja det bara rullar på alltså!! Måste försöka komma ihåg att gratta alla oxå! Tur det finns almanackor =P

Men en stor tårta till er alla ♥ Hipp hipp hurra ♥

                                                                   

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv vännen för sällskapet! =) Det var huuur gott som helst! Synd att jag skulle städa, annars hade vi kunnat sett en film och dragit ett eller två parti yatzy! Kramen damen

2009-01-10 @ 16:25:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: SofiH

Söta du som kommer ihåg min födelsedag ;)

Puss&Kram!

2009-01-10 @ 19:43:48
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0