Kärt sällskap

Har vi haft ikväll. Malin och Asterix tittade förbi =)
Så vi drog några partin yatzyn (jag vann flest gånger) Sen fixade jag semlor till kvällsfika åt oss. Mums, fast jag blev såååå mätt!
Nu är jag en tröttis, har inte sovit lika mycket idag som jag brukar och det känns. Annars har man inte gjort så mycket vettigt idag förutom att jag tvättat en massa. Tänk att den där tvättkorgen aldrig är tom =P

Melvin är som tokig ikväll och vägrar somna =( Oj oj sååå trött han kommer vara imorron då jag kommer och väcker han!

Tack Malin för en trevlig pratstund! Kanske vi ses imorron kväll igen <3

Tiden går ju så mycket fortare då man har trevligt sällskap!

Imorron äre dax för besök hos barnmorskan igen. Förhoppningsvis äre sista gången jag behöver fara dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0