Jag är rik!

På vänner

Jag blir alldeles varm i hjärtat då jag tänker på vilka himla tur jag har som har så många och fina vänner! Det är ju inte alla som har den turen att hitta just dom där speciella människorna som man vet alltid finns där!

Ibland så händer det att man hittar en ny vän! Å det är alltid lika kul och trevligt!

Mina vänner förgyler mitt liv, det är en sak som är säker! Å jag har sååå många av dom dessutom så mitt liv är som en guldtacka i 24 karat ♥

En gång då jag hade en peirod då jag inte mådde så himla bra så överraskade mina vänner mig med att göra om mitt sovrum! Målade, tapetserade, fixade hylor, ramar med jätte fina kort i osv... Förstå vilken chock jag fick, å vilken glädje jag kände! Mina älskade vänner! Har fått så mycket fint av dom genom alla dessa år!

Å hur underbart äre inte med vissa som man kanske inte har pratat med eller sett på jätte länge å när man väl ses så äre som man aldrig varit ifrån varandra!?

                                                                                    

Nu äre ju så tråkigt att många av mina vänner inte ens bor här =( och jag saknar dom jätte jätte mycket!
Några är i umeå, en i östersund å en åsele. Men mitt hjärta klappar ju för dom varje dag!

Idag, eller rättare sagt om en timme ska jag hämta upp min käre vän Linda =) Vi ska fara och köpa lunch å sen bege oss till LM och Sigge =) Där ska vi äta den goda lunchen, mysa med Sigge, äta en semla som L fixat <3 å snacka lite strunt! Såååå mysigt alltså!

Säger då det!!! VÄNNER ÄR JAG RIK AV!!

Har dessutom världens bästa svägerska som jag kan göra ALLT med! Puss på hon <3  Å hon vet alla mina hemligheter å dåliga sidor men finns där ändå!

Avslutar detta inlägg med att tacka alla mina älskade vänner för att ni finns!
Å nu har det ju tillkommit en ny kategori med vänner, mina BLOGGVÄNNER =) Ni betyder ju oxå en himla massa för mig! ♥

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är svinkallt idag!!!! =/ Jag eldar för fullt här hemma idag! Ha en trevlig dag du med vännen! My sunshine to! Puss och kram



Vilket gulligt inlägg du fått till här om ALLA dina vänner! Riktigt roligt att läsa! Å att jag har värdelns bästa svägerska med! Som jag kan göra precis ALLT med! Snacka om precis ALLT med. Jag kan göra ALLT MED DEJ!!!. <3 Du är bäst!



Puss och Kram

2009-01-15 @ 11:48:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0