Fredag!

Tänk att det redan är fredag!!!
Denna vecka har verkligen gått tok fort. Ovanligt det med tanke på att jag inte haft Melvin. Men det måste bero på att Mikael har varit hemma. För tiden går ju fortare då man har sällskap. Då är det inte så lååångtråkigt!



Idag är mest små pjuller som står på schemat! Fixa iordning lite här i tv rummet! Så det matchar med mina lila gardiner! Stryka bebisens sängkläder ska jag oxå göra. Min söta mor har strykit lite åt mig igår då hon va här. Tack ♥ Tycker inte om att stryka så mycket nu för jag klarar inte av värmen!
Kanske att man kan ta sig upp på byn en sväng oxå. Är i stort behov av lila block ljus!

Tänk att man kan bli så galen i isvatten som är just nu! Vet inte hur mycket is det går åt i detta hushåll just nu! Kan inte få nog! Dricker som en tok. Men bättre med isvatten än coca cola iaf! 

over and out så länge!

Å glöm inte Let´s dance ikväll =)

Kommentarer
Postat av: LindaN

Gillar egentligen lets dance men det är många personer som är med denna gång som man blir nyfiken på så jag måste nog se det ikväll iaf.

2009-01-09 @ 11:28:11
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0