Flodhästen Nina

ja det är mitt namn det! 
                                                                        

Ska väl egentligen inte klaga, finns ju dom som har det såååå mycket värre. Men fy så less jag är =(
Ser fruktansvärd ut. Vill inte visa mig bland folk snart! Spegeln går ju för tusan sönder å snart räcker den inte ens till om jag vill titta på mig själv =p Varför måste jag bli sååå vidrigt stor?? Snyft!! Är så grymt avis på dom som är liten och inte går upp nåt typ. Utan dom får bara en bebis mage!!! Inte gigantiska lår, ett vrål stort arsle och bredaste höfterna i stan. Å på det toppar vi med gris klövar och prinskorvar till fingrar! Ni hör ju själv hur snygg man är!

Men har ju fått jätte fina bebis kläder av mamma och pappa när dom va till villis igår. Så dom kläderna ska packas ner i BB väskan. Å min tokiga mor vet ju inte vilket kön det blir så hon har garderat sig å köpte en färg av varje.


Foto:privat

Jätte söta =) Tack mamma ♥ Å hon har stickat såå mycket fint åt bebben oxå! Hon är skit duktig på att sticka!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst ser man likheter tokfia!!! ;)

2009-01-25 @ 15:46:19
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Äh kom igen, nu överdriver du som vanligt din filur. Du är så vacker så med din gravidmage. :) Tänk, snart kommer pyret ut! Så himla spännande alltså. Nä nu ska jag ner på affärn, tänkte baka punschtårta. Kom och fika vettja. ;) Kram kram

2009-01-25 @ 16:20:54
Postat av: Anonym

Ja inte är det bara kroppen som ändras under din graviditet, även din hjärna har tydligen fått sig en törn. Det är väl klart att du känner som du gör, herre gud, du ska ju ha en bebis inom snar framtid.

Av allt slit så kommer du ju att få världens bästa present, sen kommer vikt nedgång och självförtroende som ett brev på posten. Ta det lugnt och försök att njuta lite av magen, snart är den ett minne blott(till nästa gång);)

Många kramar

2009-01-25 @ 17:41:28
Postat av: Sanna

Men vännen! Titta och se dig i spegeln istället, för det finns inget vackrare än en gravidkvinna...

Du bär ju ditt barn och lyft dessa kilon med kärlek istället. Vikten är inte allt, du har tid att ta tag

i det sedan vännen...



Vilke fina kläder du fått man blir u sjuk bara av att se dem...



Nu sköter du om dig vännen, vem vet när jag kommer hem kanske det finns en lite bebbe att se på bloggen..



Ta det lugnt nu och njut av tiden som en nybliven mamma. Var rädd om den tiden, det finns inte plats för massa negativa tankar.. Ska tänka på dig..



Så hörs vi när jag kommer hem



Kramar om dig massor

2009-01-25 @ 22:48:17
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Eva

Tänk på mig som verkligen önskar mig ett brett arsle men inte verkar få något:(

2009-01-26 @ 05:38:31
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Ida

Hmm nu har jag ju inte sett dig på sista tiden, men de där likheterna har jag väldigt svårt att tro att de stämmer. Också tror jag inte att nån annan tänker på att dina fötter och fingrar är svullna, eller att du blivit större, det känns liksom väldigt normalt för en gravid kvinna :-)



Förresten vad har ni för utgångsdatum, kan väl inte vara så långt bort nu?



Kram

2009-01-26 @ 09:37:56
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch och fy vad du är dum med dig själv... tänk på att vi alla tycker om dig precis som du är. puss

2009-01-26 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0