Det går mot ljusare tider!

Va skönt det är då man ser att det är ljust allt längre om dagarna. Oj så jag längtar efter vårvintern. Den kan va riktigt underbar här uppe! Längtar längtar!!!!

I övrigt har det varit lugna gatan här, dammsugat och vikt lite tvätt, vattnat blommor. Ja hur intressant är ens vardag egentligen?? Inte så intressant alls! Men snart hoppas jag att mina dagar består av blöjbyten, amning, promenader osv =)

Bebben trivs då för himla bra därinne!

Har haft goa L på besök så vi har surrat bort några timmar! Vi har jämt så mycket att prata om så tiden flyger verkligen iväg. Sigge har haft en vaken natt så dom kom inge =( Men lär nog va hemma nästa vecka oxå å då ska jag dit å hälsa på!

Jag och M har suttit och tittat på Generation fett. Å det är verkligen fruktansvärt hur man kan göra så där mot sina barn. SJUKT!!!! Å det är då en himla tur att man inte bor i USA! Dom har ju matvanor som inte är av denna värld. Äckligt!

Å nu tittar jag på lyxfällan och dom är då tusan inte klok där heller! Hur fan kan man spendera så vidrigt mycket pengar varje månad?? Pengar som man inte ens har??? Helt galet! Snacka om att va helt blåst!
Å vem fan vill leva på lån och krediter??
Aja, tur att man inte lever som dom!

Nu äre kväll snart! Imorron äre fredag å Melvin har kort dag sen blire mys helg! Sen far han ju till sin far igen!
Känner redan nu hur tomt det kommer bli utan min gullunge! <3

Trevlig kväll och på återseende imorron!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Godnatt! och hoppas att du INTE är hemma imorgon bitti ;-)



KRAM

2009-01-29 @ 22:09:43
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Robin ^^

Hej!

Nu har jag startat en Valentine's day tävling i min blogg där du har chansen att vinna två olika små, gulliga paket :)



Var gärna med du också :D



http://bexiii.blogg.se/2009/january/tavling-vinn-ett-valentines-day-paket.html

2009-01-29 @ 22:35:51
URL: http://bexiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig!

Jag är en mycket dålig tv-tittare men igår satt jag faktiskt en liten stund. Måste hålla med dig ang Lyxfällan. Fattar inte riktigt att man kan leva så där. Glad är även jag att jag inte fått till det på ett sånt vis!

Hoppas att du och magen mår bra.Lycka till i helgen om det skulle bli dags då.Spänningen stiger...Kram

2009-01-30 @ 09:38:15
URL: http://ulriksfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0