Blodpalt och smycken!

Frågade min mamma lite snällt om hon kunde göra blodpalt åt mig någon dag så idag fick jag det! Inte för att det är någon favorit rätt utan för att jag måste få upp mitt blodvärde. Så nu äta det blodpudding, blodpalt, leverpastej och massa apelsin juice =)  Låter ju inte direkt smarrigt men ack så nödvändigt.
Efter maten och en en portion skit snack med min älskade mamma så styrde vi kosan upp till sjöstreet till Malin för att kolla på smycken.
Barbro från Fyra händer i ormsjö va där och sålde halsband, armband, ringar, örhängen =) Å det va halva priset på allt!
Så ett halsband fyndade jag och mamma hittade två halsband. Åt massa god frukt och drack super god satf!
Tack Malin =)




Imorron måste jag ställa klockan så jag hinner med allt som ska göras! Så jag inte sover bort hela dagen =p
Shoppa lite bebis kläder, hälsa på Vanja och Victor, fara till barnmorskan på koll, hälsa på Malin (se film maybe)

Skulle ju ha hunnit med att göra en massa nytta här hemma oxå. Har slöat alldeles för mycket dessa två senaste dagarna. Nu blire andra bullar! Å på tal om bullar så ska jag ju baka en massa semel bullar oxå! Mums!

Nu blire iaf att glo lite på tv!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du verkar få fullt upp i morgon läser jag =)

Usch att du ska behöva ha en sådan värk vännen... Jag hade inte så lätt hellar på slutet, man ville bara att den skulle komma ut...



Du jag tror du är tokigare i semlor än vad jag är =)



Då kanske den kommer när jag är nere hos mamma ju om det blir de senare så klart..



Försök att ta det lungt nu och spara på krafterna tills den kommer, för då lär du behöva dem..



Natti natti..

2009-01-13 @ 21:40:51
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför inte bara äta järntabletter??

2009-01-13 @ 22:00:21
Postat av: Nina

Svar till anonym: Därför att jag har dålig erfarenhet av att äta järntabletter. Åt det då jag väntade Melvin och min mage klarade inte av dom! Tänker INTE gå igenom det igen. Äter hellre järnrik mat!

2009-01-13 @ 22:04:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för att ni ville komma ikväll! =) Var jätte trevligt! Var glad att jag hade mamma här, som kunde hjälpa mej att fixa allt innan ni kom. Inte lätt att vara invalid. men snart är jag nog i balans igen. Hoppas jag! ;) Men då kanske vi ses imorrn vännen! Kramar på dej

2009-01-13 @ 22:12:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Blodpalt är muuuums! ;D

2009-01-15 @ 16:52:34
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0