Bedårande söt!

Ja Sigge är ju så underbart söt! Skulle ha kunnat suttit hur länge som helst men va ju tvungen att fara hem.
Han är ju så snäll lill killen!


Foto:privat

Här ligger han och sussar så sött hos "tant" Linda


Foto.privat

Världens sötaste lilla Sigge sover sött hos tjock tanten!

Tack Linda och LM för en jätte trevlig dag! ♥

Tänkte ta och visa ett kollage/tavla som jag fått av mina vänner för längesen!


Foto:privat

Tänk va mycket roligt vi gjort ilag!

Nej nu ska jag vika tvätt samt hänga tvätt sen börja med maten! För snart kommer ju mannen i mitt liv hem!! Jabbadabbado!!! Blir spagetti och köttfärssås idag! Smarrigt som tusan det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig dag men oj vad tiden gick fort. Ses väl snart igen... kram kram

2009-01-15 @ 18:40:31
Postat av: Lovisa

Ååå vilken rolig å fin tavla !!!!!!!!

2009-01-15 @ 18:48:28
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0