BEBIS =)

Nu har man varit och gosat med lilla Sigge! Oj oj vilken liten en, å sååå himla söt! Man kan inte se sig mätt på han. Ska dit till veckan igen och ge han paket. eller paketet blir ju till dom stolta nyblivna föräldrarna.
Snacka om att man har tusen frågor till den nyförlösta mamman. Hon lyste som en sol ♥
Gulle dom =)

Nej nu ska man påbörja middagen.

Älsklingen far och jobbar ikväll. Snyft! Nu har man haft han hemma i 3 veckor och de har varit så skönt att man fått hjälp och middags sällskap. Ja sällskap överhuvudtaget!
Kommer sakna han som F*N
Tur han kommer hem på torsdag igen ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, idag har jag verkligen haft en riktig slappar dag! Har i princip inte gjort ett dugg alls på hela dagen. Och nu har vi precis svalt maten, så då äre väl disken som väntar en då! =/ Kramelikram

2009-01-11 @ 18:00:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: johanna

Åååå vad jag blir avundsjuk på dig som fått träffa Sigge idag,,,Kan tänka mig att han var hur söt som helst:)

2009-01-11 @ 20:07:03
Postat av: Veronica

Hej!

Men visst är han underbar. Man kan inte gosa sig mätt på honom. Fubbigt att du får träffa honom till veckan igen, jag längtar redan efter honom.

Ha det så himla bra. Kram.

2009-01-11 @ 20:42:49
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch jag förstår dig verkligen!! Mattias kanske ska åka ner till Stockholm och jobba i tre månader. Kände att jag fick lätt panik här hemma. Man är ju van med att ha honom hemma. Sedan är det ju så mycket för mig nu, så det känns inte allt för roligt..



Hoppas du får en fin dag vännne....

2009-01-12 @ 09:01:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0