Bäste "sytarn" i stan

Ja nu har vi varit och hälsat på Sigge, LM och Conny =) Å Sigge blir ju bara sötare å sötare.
Rebecca, Linda å även Eva va där oxå! Jätte trevligt!
Melvin höll i Sigge och i hans famn låg han bra och va så nöjd!


Foto:privat

Melvin kommer bli en sån bra storebror =) Min älskade go knul!!

Denna vecka har gått jätte fort! Imorron kommer Mikael hem igen! Tyckte att han nyss for =p

Ha en trevlig kväll! Nu ska jag surfa runt lite innan jag går och lägger mig!

Melvin han ligger nu och jag hoppas han somnar fort!
Han är så duktig på mornarna. Trots att han är så trött!
Vi kliver upp strax före sju, Melvin klär på sig och sen äter frukost ,då han ätit klart äre ungefär 10 minuter kvar innan han ska gå på skolan så då hinner vi mysas en stund! Lugnt och skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0