Snö!!

Ja antingen äre kallt eller oxå snöar det.
Vill ju ha SOLSKEN och typ 5 grader kallt! Å att man fick sitta uppe på fjället och bara ha det bra! Men förhoppningsvis så kommer dom dagarna SNART!

Idag ska mina stora pojkar ut och köra skoter!
Jag och Sam ska ta och baka bullar! Det blir vaniljbullar även denna gång. Hoppas bara Sam är på bra humör så bullbaket flyter på bra.

Nu kommer brorsan med en förvaringsburk i porslin som jag ska ha tvättmedlet i. Förvarar det i en glasslåda förtillfället, snyggt?? Näää! Å det va ju en Carin Kry burk. MÅSTE på dollar och kolla läget någon dag framöver! Vill ha fler!!

Nu ropar Sam efter mat!

På återseende! Då ska jag lägga upp lite kort oxå!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är ömsesidigt, älskar Melvin, än om ja känner mej rätt så hård mot hen ibland, men i mitt liv behövs lite ordning och reda, så ofta är han arg för att jag alltid är så ARG som han säger :/ Vissa dar känns det som jag bara skäller på dem båda två, men de är ju av kärlek! Vill dem inget ont alls... Blir ju inte bättre av att jag är småbarnsmammatrött heller. Men jag ser fram emot sportlovet!! Riktigt hinna bry sig om dem!

Ha en fin dag!! Å va duktig du är som orkar bara!

2009-02-22 @ 11:38:59
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0