Shopping =)

När Sam äntligen blivit på bättre humör så skyndade jag mig upp på byn. Han somnade på en gång i bilen =)
Therese hade köpt sånt fint hjärta på blomster så jag va ju tvungen att köpa ett jag med. Har varit så less på mina fejk frukter i en fruktskål som stått på skänken i evigheter så äntligen har jag hittat nått nytt att ha på den!
Tack T för att du är och spanar runt så man själv får uppslag och idéer på va man kan göra!






Foton:privata

Alltid kul att få handla lite =) Å Blomster har mycket fint! Å nu när våran snart börjar komma så vill man ju köpa mycket nytt! Nu ska jag ta och se en film med Melvin och ge Sam mat. Sen ropar tvätten.
Det ska vikas och hängas upp mer tvätt! Märks att vi är en till i hushållet! För tvätt korgen är konstant full. Hinner aldrig tvätta undan allt!

Skönt iaf att vi har en egen tvättmaskin så man slipper springa upp till tvättstugan här på området.
Men det syns på elräkningen oxå att man har en egen =p


Kommentarer
Postat av: Therese

Så bra man kan inspirera, då är det inte bara jag som köper en massa "rat" som Magnus säger Hi,hi... Även jag kämpar med tvätten, konstigt - precis som du skriver så är den där korgen ständigt full... märkligt! ;-P Hoppas ni får en fin helg! Kram kram

2009-02-20 @ 13:38:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilket fint hjärta, härliga färger. Vad jag saknar blomster, dom har så himla mycket fina saker. Längtar tills vi skall hem till Dorotea så man får shoppa lite. Ja, har man inget att göra så vet man att det alltid finns smutstvätt att tvättas. Oj oj vad man tvättar nu för tiden. Ha en underbar helg. Kram

2009-02-20 @ 14:27:36
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååå så mycket fint du har !!!

2009-02-20 @ 14:43:01
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja, jag hoppas det blir en toppenhelg med massa sömn och annat trevligt :P Får önska er desamma!! Fint det blev med hjärtat och jag gillade de små burkarna med gott i väldigt mycket!! :) Är de oxå från blomster??

Kram

2009-02-20 @ 15:57:43
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Vanja

Snyggt...Blomster är helt klart min favorit! Handlar där så ofta jag får chansen :) å de blir ofta ;) kram å trevlig helg!

2009-02-20 @ 18:25:07
Postat av: Ulrika

Det där med tvätten känner man ju igen. Sedan vi fick barn så har vi nog igång tvättmaskinen så gott som alltid!



Trevlig helg!

2009-02-21 @ 13:34:04
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0