Palt och semlor!

Idag va det ju helt underbart väder! Oj va man blir på bra humör av lite frisk luft och sol! Å date med sötaste vännerna <3
Hittatde en långärmad body med trycket Älskling på och svarta byxor till Sam! han kommer bli så fin så =)

Gick upp på skolan och hämtade Melvin. Sen for vi hem på storgatan till mamma för att inta en godare middag, nämligen palt och sedan goda semlor!!

Brorsan med familj va oxå där!


Foto:privat

Kusinerna är djupt konentrerade på tv:n. Gick inte att få kontakt med dom! Måste ha varit nått spännande dom tittade på!


Foto:privat

Kolla in mini semlorna =) Två tuggor så är dom puts väck. Perfekta om man ska dra in på godsaker och till barn! Själv tog jag en vanlig stor semla =p Å jag och min svägerska Kristina är ju tokig i grädde båda två så vi tog en extra klick =p 
Mums!

Min kära mor tonade sen håret på mig! Så nu är den hemska utväxten borta för tillfället!
Thanks mami =)

Sen gick vi hemåt och Malin å Asterix kom förbi!
Så det blev en film även ikväll


foto:cdon

Den va lite bättre än Saw V. Men hallå, slutet..... Djup suck!! Kan dom inte göra en bra skräckis med bra slut??
3 stjärnor av 5 möjliga!

Nej, nu är ögonlocken tunga! Men Sam är piggelin! Inte konstigt då han sovit hela dagen och kvällen!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jenny

den där har jag faktist sett på bio. Den var ganska bra men jag håller med dig om slutet...

2009-02-25 @ 13:16:08
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Sanna

De semlorna såg mumsiga ut =) Du och dina filmer, du skulle skräma slag på mig om vi skulle ha filmkväll ihop =)

2009-02-25 @ 19:25:43
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0