Morning =)

Ännu en ny dag!

Å idag strålar solen =) Helt underbart. Så ett snabbt inlägg här sen blire en promenad upp på byn.
Fröken F tipsade nämligen om att dom fått hem nya barnkläder på en affär här på byn. Måste ju dit och spana.
 
Kl 12 så vaknas det lucnh med lilla Sigge, hans söta mor och en hög gravid Linda =)

Det är ju även fettisdag idag! Men det har nog knappast någon missat =p
När Melvin har haft friluftsdag färdigt så ska vi gå ner till min kära mor och äta palt å semla! Smaskens!

Får se om min mor kanske har tid att tona håret på mig ikväll! Annars får Malin fixa mitt hår ;-)

Igår kväll efter jag lagt Melvin så såg jag och Malin på Saw 5! Men vilken besvikelse =( Den va inte alls lika bra som dom 4 andra!



Den får endast 2 stjärnor av mig av 5 möjliga!



Foto:privat

Melvin och Malin´s hund Asterix!

Nä på med lite kläder och ut i friska luften =)

Återkommer kanske ikväll om tid finnes!
Kanske att det blir en ny skräckis ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

hej! :) Är du intresserad av bloggdesign? Isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Där finns allt :) Tips/hjälp, donationsdesigner, och just nu en aktiv tävling där du kan vinna en bloggdesign :) välkommen!

2009-02-24 @ 14:14:24
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för en trevlig stund på fiket, alltid lika roligt att träffas. Kram kram

2009-02-24 @ 15:18:20
Postat av: Therese

Kul att ses som hastigast idag! :-)

2009-02-24 @ 16:17:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja ni får titta förbi någon dag så vi hinner surr mer!



Kram kram

2009-02-24 @ 19:17:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! Jag har fått delat upp bloggarna idag, hinner ju inte läsa längre känns det som. Hoppas att allt är bra med dig och Sam? melvin är lika fin som alltid =)

Saw 5 har jag sätt tyckte faktiskt att den var okey, alla de filerna tycker jag är bra. Brukar ju inte vara det när de blir för många..



Nu ska jag sussa är jätte trött och lär inte bli någon sömn i natt heller...



Kramar om

2009-02-24 @ 22:38:28
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0