Lånat en utmaning

Jag har lånat denna utmaning från Kias blogg

Namn - Nina Holmlund
Ögonfärg - blå/grå/grön
Hårfärg: mellanblond
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Skytten
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Nej
Sport - bara promenader just nu. Annars så brukar jag även simma
Helgdag- Just nu äre torsdagkväll-söndag kväll
Årstider: Vår vintern och sommaren

HAR DU NÅGONSIN...
Varit kär - Ja
Blivit dissad - Ja
Skolkat - Alldeles för mycket
Sovit utomhus - Ja
Använt droger - Nej!!
Retats - Ja, fast inte på elakt sätt

THIS OR THAT...
Pepsi/cola - Coca cola of course! Starkt beroende av denna dryck
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Blir mest tv nu.
Gitarr/trummor - Gitarr!
Adidas/nike - Beror på om det är skor eller kläder.
Kinesiskt/mexikanskt -Åhhh, kina mat såklart! Älskar det! Synd det inte finns här i dorotea!

SENAST DU:
Skrattade - Skrattar det gör jag varje dag! Va vore livet utan skratt och glädje??
Grät - För två veckor sedan kanske. Av lycka!
Filmen du såg senast - Skräckis med Malin
Tuggade tuggummi - Idag
Drog ett skämt - Kommer inte ihåg, händer lite då och då men min humor är inte den bästa jämt =p
Sjöng en sång - Imorse för Sam

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - Nej
Rökt - Nej
Tagit droger - Nej
Kysst någon - Absolut, min älskade karl!
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Jajjemen!!
Bakat - Bakade vaniljbullar i söndags

Lite tidsfördriv =)

Kommentarer
Postat av: Kia

Åh, var roligt att du gjorde utmaningen! :) Kram kram

2009-02-26 @ 20:38:27
URL: http://4barnsmamma.blogspot.
Postat av: Sanna

Hihii den var ju rolig att läsa =)

2009-02-26 @ 20:40:46
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0