Inspiration

Tack Therese för att du inspirerade mig till att ta tag i vårat skafferi! Här ska fixas!! Fast det lär ju inte bli lika snyggt som det blev för dig men en aningen bättre får man hoppas på att det blir =)

Ugnen står under rengöring och älsklingen kämpar med garderoben han köpte till Sam. Saker och ting passar inte. Så han måste fixa och trixa lite med styrskenorna innan vi kan styra in korgarna som kläderna ska ligga i!

Har skrivit upp helgens shoppinglista. Det är jag som står för maten fredag och lördag! Å det kommer bli mumsig mat båda dagarna.
Å på lördag är det ju Alla Hjärtans Dag så då blire tre rätters ♥

Nej om man ska göra någon nytta nu så kanske man kan ta sig en liten promenad med Sam. Bara det blir liite mildare ute så! Ska bädda ner han ordentligt så ska det nog gå bra.
Å han har sovit så himla bra inatt! Mammas lilla hjärtegull!

So long!

Kommentarer
Postat av: LindaN

Blev det sam? Duktiga ni är som städar och donar. Det orkar inte jag. Bakar kärleksmums idag istället ;)

2009-02-12 @ 13:49:48
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej vännen!

Du fick väl sms från mig när du skickat kort på Sam?

Sam är ett jätte fint namn tycker jag och han e så söt, lik dig!! Jag börjar bli jävligt sugen på bebis själv men nu har jag ju börjat utbildning så det får vänta..:( Hoppas du mår bra och att ni har det mysigt. Kanske man ses till påsk om jag åker upp, det vore mys att se dig!

Kramar.

2009-02-12 @ 14:13:13
URL: http://intvetjag.blogspot.com
Postat av: Therese

Visst är det skönt när man får ordning i kaoset?! Själv tänkte jag ta en promenad, men känner mig lat - blir nog bilen upp på ica för att hämta ut sveas födelsedagspaket :-)



Sedan blir det till att sno ihop en långpanne bulle och en tårta till Luran så gästerna får något att smaska i morgon.



Kram kram

2009-02-12 @ 15:44:59
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0