Helg =)

Ja nu äre ju helg. Helt underbart!

                                                 

Vi är uppe i stugan i lövsjön!
Imorron så ska Sam åka skoter pulka för första gången =) Så jag hoppas på bra väder!
Ska ta och prova fiskelyckan lite oxå!

Sebastian (min lillebror) har tagit med sig tre kompisar denna helg! Så det är fullt hus!
Men det är ju trevligt!

Har ätit grillat idag! Riktigt gott va det! Å tzatziki gjorde jag.

Har inte tid att sitta här mer nu.
Men imorron kommer det förhoppningsvis lite bilder. Har dåligt med ström i kameran =p Glömde att ladda upp den.

Hoppas ni alla har det bara bra ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att ni får en toppenhelg i stugan.

Tror nog att liten Sam tycker att det är mysigt att åka pulka.

Vad det lät gott med grillat å tsaziki.

Ha en bra helg. Kram

2009-02-27 @ 22:27:04
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh va gott med grillat, avis jag blir. Hoppas ni får en riktigt skön helg där uppe nu. Kram

2009-02-28 @ 09:17:13
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas ni har det bra. Kanske vi kan träffas till veckan nån dag. Kram till både dig och lille Sam

2009-02-28 @ 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0