Fredagen

Är snart över! Kan någon stanna tiden?? Imorron blir "Harry" en vecka! Stor killen ;-)
Natten som va var helt underbar. Killen somnade halv tio å jag likaså. Vaknade halv två, mat, byta blöja. Sova vidare till kl fem, mat, blöjbyte! Sova till halv åtta, mat å sen sov vi till kl 10. sagolikt! Så jag vaknade utvilad! Fast denna huvudvärk hänger med idag med =(

Kl tolv slutade Melvin så då kom han spatserande hit <3 Så vi ska ha han till imorron bitti då hans far kommer och hämtar han!
Han önskade maten idag så då blev det tacos. Mums!!
Nu blire poppe och Let´s dance.

Min minsta älskling är nybadad, ny bytt på och har nyss ätit så han är sååå nöjd! Ligger och sussar så sött här i soffan bredvid mig! ♥

Å presenterna har haglat in idag med. Har fått så fina kläder till bebben. Å igår kollade jag igenom kläder som Melvin hade då han va liten å det va inte lite kläder han hade. Så brist på kläder har vi då inte! Men det är jätte roligt med nya kläder!



Foto:privat

Ja mitt hjärta smälter varje gång jag ser min älskling! Han är ju så vacker! Vill stanna tiden!

Imorron så äre värsta bästa tjej träffen här. Ja inte bara tjejer för Sigge å "grodan" är ju med oxå =)
Är sååå glad över att få träffa dom alla! Älskar mina goa brudar!! ♥
Va vi ska fika gott och snacka en himla massa. Kan tänka mig att M lär fly fältet.

Så jag hoppas jag får sova lika gott inatt! För en god natts sömn lär man behöva så man orkar hela dagen lång!

Nu har jag inte tid att sitta här nå mer. Missar ju dansarna!

Ha en trevlig kväll
 
Å  Malin, I miss YOU!!! ♥ Vi ses snart hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är för vacker er lilla skatt. Ska bli så roligt att träffas imorgon igen. Love you lilla mamman.

2009-02-06 @ 20:33:13
Postat av: Vendela

Å, så himla söt han är :-) och vad roligt att ni mår så bra, och att det fungerar så bra :-) Kan ju vara lite upp och ner i början för en del....



Njut av tiden, för, som du säger, det går alltför fort...



Kramis



2009-02-06 @ 21:06:12
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Vill gratta er till det lilla underverket! Hoppas jag snart får se honom, vi borde väl snart fara hem till Dorotea. Alla mina flickor är ju i Dorotea nu, även om mina barn också är underverk så måste jag medge: guud, så tyst och lugnt det är :) Får väl passa på och vila dessa dagar då.



Sköt om er och hälsa hela familjen!

2009-02-06 @ 21:58:51
Postat av: Sanna

Vill haaaa!!! Jag vill hålla och gosa jag med... =)

Men vad söt han är Nina, du ska verkligen vara stolt. Åhhh jag vill också ha en bebbe..



Krama den lilla massor ifrån mig...



Kram vännen

2009-02-06 @ 22:03:19
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Love you to vännen!!!! <3 Du är oxå bäst! Och är så glad att jag har dej! Hoppas oxå att vi ses snart för jag med tok saknar våra kvällar ilag och dej! Snart ses vi! =) Massor med kramar! åsså sötnosen där! lillgodingen =)

2009-02-06 @ 22:12:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

MISS YOU TO VÄNNEN!!! DU ÄR FÖR SÖT! <3 ABSOLUT SES VI SNAAAART!

2009-02-06 @ 22:15:48
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Kia

Han är så söt! Och snäll verkar han också vara! :) Sådana där snobbenkläder har vi med hemma. De är ju så söta! Minns när jag köpte dem till Isac.Tänk att det är över 7 år sedan. Vart tar tiden vägen? Kram

2009-02-07 @ 08:53:16
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Sofi svarar

2009-02-07 @ 10:32:23
Postat av: Sofi svarar

Jajemän, nog ska jag ut alltid. :)

Jag & A ska göra oss überheta och glänsa ut hela hotellet. Det är vår plan i alla fall.



skönt att vara hemma i Dorotea. fett trist väder dock. Ha en underbar helg! vi hörs. pusskram

2009-02-07 @ 10:34:10
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åhhhh va han är söt.... Längtar tills jag kan komma å hälsa på å få "snusa" lite bebbe :-)

Känns lite trist att jag missade värsta tjej träffen idag, men man kan ju inte va med överallt tyvärr. Tänker på er!!!

STOR KRAM från Åsele

2009-02-07 @ 14:17:41
Postat av: Lisa

Grattis Nina! Han var såååå söt! :)

2009-02-07 @ 20:52:10
URL: http://liimoo.blogg.se/
Postat av: mickis

iiih va söt! och så mycket hår! :P grattis!

2009-02-08 @ 22:10:18
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0