Besök...

Ikväll har vi haft fam Persson/Frost på besök! Trevligt va det! Å vi fick jätte tuffa Reebok kläder till Sam!
Melvin och Viktor har ju som vuxit upp ilag! Dom är duktiga på att hitta på rackartyg ilag =)

Å Mikael har fått kalufsen klippt av sin svärmor! Så nu blev han ännu stiligare =p

Jag, Sam och Melvin tog oss en promenad på eftermiddagen. Hälsade på mamma och hennes arbetskamrat Kerstin på biblioteket! Alltid lika trevligt att hälsa på dom!

Imorron så förbarmade sig min mor över jag och Melvin och bjöd oss på mat imorron då vi är ensamma!
Melvin har bestämt att det ska bli hemmagjord pizza! Å det gick momma såklart med på =)  Tack och bock säger vi! ♥

                                                              

Imorron ska kanske Sigge och hans söta mor komma och hälsa på! Så jag tror man måste ta och bjuda henne på en semla då! Smaskens!

Men usch för att älsklingen far till umeå =( Vill inte!!!



På lördag äre bio här, Madagaskar 2. Melvin vill ju gå så det måste vi lösa på nå vis.

Nu säger vi natti natti!

Mikael ska upp typ halv fem.  Men lille Sam är ju väldigt kvällspigg! Så det verkar då inte som att han vill sova nu direkt!

Oj glömde ju bort, Grey´s börjar ju ikväll så inte kan vi säga natti natti nu heller =p Toka jag är.
Å förresten, idag va ju världens sötaste Sigge även i tidningen! Söt plutten där!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den filmen är jätte bra!! jag var och tittade med Robin innan...



Förstår att det är jobbigt med att han åker...



Tur att du har oss under tiden ;)



Kramen

2009-02-18 @ 22:59:15
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja här i svedjan är det ett riktigt kall hål ..

I åsele är det alltid lite varmare !!

Ja å det e ju inte nådigt vad kallt det är när ska det ge sig !!

Man ska ju vara glad så länge inte nått fryser sönder eller nått annat spännande händer som att avloppet fryser eller nått !

Eller bilen ja du vet !!

Men än så länge är ju allt helt :)

2009-02-19 @ 16:45:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh härligt !

Är det varmt alla dagar i veckan då ett tag framöver eller är det som här vi har en period på 5 vecko r men det är ju bara torsdagarna som det e varmt tyvärr !!

2009-02-19 @ 17:37:55
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu vännen! Nu har du en liten utmaning inne hos mej! ;) Kram kram

2009-02-19 @ 19:05:38
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart att du måste göra den bara du får tillfälle! ;) Jo, jag ska försöka att trolla bort kylan! Men det verkar dystert! Blite galen jag med! =/ grrr... Nu vill jag banne mej ha varmare grader! Så man kan vara ute och må gott! Kramen damen! Miss you! <3

2009-02-19 @ 19:43:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0