SIA och award!

Man har som inte tid att sitta vid datorn just nu! Så mycket vi har för oss hela tiden!
Men nu har mannen dragit upp till Haparanda på jobb och Sam sover så jag passar på att göra ett inlägg!

Det är dags att visa min fina present som jag fick av Sofi i fredags!





Fick 2 st SIA ljuslyktor av henne. Jätte stort TACK! Fyllde dom med lite grov salt och två små tomtar i varje lykta!
Blev juligt och passade kanon på fläkten!


Blev dessutom super glad och varm i hjärtat nu när jag öppnade upp min blogg...


 

 



Har fått denna award av bästaste Sara!

Så här fint skrev hon om min blogg!

Jag skickar den vidare till en underbar tjej som heter Nina.
Hennes blogg är alltid lika fylld med kärlek och humor och jag blir alltid glad över hennes fina kommentarer.

Nu är det då min tur att skicka den vidare till någon!
Men det är ju så svårt. Följer inte så där jätte många bloggar och många av dom jag följer är lösenords skyddade. Tycker att alla mina favvo bloggar förtjänar denna utmärkelse!
Så den som jag skickar den vidare till är
Jenny!

Motiveringen lyder som så:

En tjej som får en att skratta varje gång man tittar in hos henne. Underbara Rut med hennes små upptåg! Jennys funderingar kring livet i stort och smått! För att inte tala om hur duktig hon är på att knäppa kort!
Så varsågod Jenny och känn dig hedrad!
Älskar din blogg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nääämen åhh!! :D Vad glad jag blir! Va fint du skrivit! Tack å tack! Jag bockar och bugar. Roligt att höra, verkligen!

2009-12-02 @ 22:46:33
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0