Hej mitt vinterland!

Va så härligt att komma upp till stugan igår kväll!
Och här är det ett riktigt vinterland! Tänk om det kunde se ut så här hemma oxå!





Här är det snö!!!
Ska ta på mig täckbyxorna och gå ut i mitt vinterland!
Sitter och lyssnar på jul låtar! Gör allt för att hitta julkänslorna!
Men dom kommer sakta smygande.
Ska gå ner till farmor och farfar sen och ge dom alla julklapparna =)
Känns oerhört trist att inte fira jul med dom iår!

Har fått så fina julkort av mina nära och kära!
Blev inte så att vi knäppte några julkort på barnen iår.  Men nästa år då ska vi oxå fixa julkort =)






Underbart fina julkort! ♥ Blir så varm i mitt hjärta av alla dessa goa ungar!

Nä nu är Sam less på att mamma sitter vid datorn!

Återkommer sen!

Ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: Malin

Kolan blev bra min vän!! =) Så det är bara att titta förbi på ett smakprov till veckan!! =) Jag har ju smakat på din, så nu äre din tur ;)

Låter bra att du gjorde rätt i att åka till fjälls och vilken snö de har där. Det är väl juligt av något. Så nu borde du få lite julkänslor!

Jag ska ta tag i lite städning här hemma nu och koka knäcken sedan. LG kommer nog inte hem förrän till natten, så jag och Asterix får pyssla på här hemma ensam idag och ikväll med.



Ha det så mysigt och hälsa Sam, mor och far och lille Miro!

2009-12-19 @ 11:49:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

HEj hej!

Va go du e!

Underbara kort! Så mysigt och juligt där såg ut. Avis i mängder =)

Ja ni får oxåp ha en underbar helg.

Idag kommer M!!!

Tjoho!

Kramar i massor

2009-12-19 @ 13:44:38
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina kort, och vilken vinterbild. Var har ni stugan? Du behöver inte svara om du inte känner för det, är mest bara nyfiken.



Jag hoppas ni får en fin jul. Kram.

2009-12-19 @ 16:48:11
URL: http://alskadenorrland.blogg.se/
Postat av: Tomas

Men vilka mysiga bilder. Får du inte julkänslor där får du nog bara inse att du gått och blivit en stor tjej! :-)



Ja visst har man det man gör. Synd att jag ska vara så himla trött idag, man får bita ihop många gånger och kanske gnäller man som man inte ska när man är barnvakt. Men sparkar, slag och "dumungejävel" får inte delas ut hur som helst tycker jag :-P



Men nu är vi hemma hos mamma igen, var värre när vi var hos mormor i deras trånga hus. Och hon har ont och man fick icket hjälpa med nåt och gjorde man nåt skulle hon rätta och morfar blev sur - ja du vet ju vilken dag :-D Men imorrn när jag vaknar minns jag nog även denna dagen med glädje. Ska mysa med killarna de sista två timmarna nu, lite julkalender blir det väl och så lite mys. Kanske slår på stort och tänder en brasa i mammas ljuvliga öppenspis :-)



Ha en riktigt fin kväll nu i ditt jul och vinterland. Njut av nära o kära och ta en extra dooleys. Gud vad gott! Är du kaffedrickare? Oslagbart tillsammans.... :-D Tänk för ett år sedan, då hade du en kanonkula och ingen bebis utanför. Tiden går så fort.

2009-12-19 @ 17:09:50
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter som en mysdag i stugan! :-) Här har vi varit effektiva och fixat bort allt som ska fixat, nu är det mys och åter mys som gäller. Så stämningen är på topp ;-) Vi planerar att se tomten är far till alla barnen - då får man ju julfeelings på momangen. Nepp nu ska jag slita mig och äta gubbens goa middag :-) Kramar i massor till dig!!!

2009-12-19 @ 17:32:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Men Nina, du själv delar ut komplimanger och är omtänksam och en fin människa mot allt och alla. Man ska inte sitta och snåla på sånt för sina medmänniskor! Du gör inte det, så varför ska jag - eller någon annan? Du ska ta åt dig, jag och dina vänner som skriver liknande menar det. Varför skulle man annars skriva? Ta åt dig! Tusen gånger om! Lär dig det. Du är ju toppenbra! :-) Man måste lära sig att ta åt sig av det fina och inte bara ge. Det har min underbara kökslärare lärt mig. Nu tar jag åt mig. Ibland håller jag inte med men man ser sällan själv det andra ser. Tokfina bilder på både omgivning, dig själv och ditt busfrö har du bjudit på idag. TOKFINA! :-) Kramar till bästaste Nina!

2009-12-19 @ 18:05:59
URL: http://tomasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0