Fortsättning på vår jul!

Här kommer en liten uppdatering på vad vi har sysslat med under dessa blogg fria dagar!

Juldagen va vi ju hos min familj ♥

Och Melvin kom ju även hem!

Tomten hade hittat även till Storgatan. Så där fanns det massor av paket!
Till barnens stora glädje!



Alla julklappar som ligger och väntar på att barnen ska öppna dom =)

Sitter hos morbror Gabriel och får paket!





En julklapp som Sam fick av sina kusiner med familj. Fattas lite klistermärken på den!
Men den kommer bli mycket populär skulle jag tro =)





Melvin som börjar öppna paket!
Men han hade ju även paket uppe på sjögatan att öppna!





En ny spark fick han av mig ocg Mikael.





Ja någon sorts åk grej fick han av Mikael!





Kusinerna BUS! Fattas bara Sam! Arvid och Melker tycker det är så roligt at titta på när Melle spelar! Och nu har han ju fått 3 st nya spel till sitt Nintendo DS.


 

Julstiliga Sam!

Vi fick god mat av mamma & pappa!

På kvällen tittade vi på Ice Age 3! Och bara myste!

Sen bestämde jag och Mikael att vi skulle dra upp till fjälls på annandagen!

Så vi for dit på lördagen. Allihopa!

Fick middag hos farmor och farfar! Sen tågade vi upp till stugan. Men vissa blev kvar och partade lös med farfar! Hmm, jag va då oskyldig. Men det fanns två stycken som endast ville dricka julmust på söndagen... HAHA!

 

Grababrna och barnen har kört/åkt skoter och varit ute och lekt!

Sam blev dessvärre förkyld så jag har varit inne med han!

Än är han dålig =( Lite små febrig, full av snor, hosta och är tjock i bröstet!

Stackars liten!

 




Det såg precis ut som i Narnia. Massor av snö som hängde i träden och över lyktstolpen.
Kan ju inte knäppa kort men fint va det!





Så fint däruppe på vintern!





Självaste Batman va ju där oxå ;-)


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja nog verkar ni ha haft mysigt alltid, och nyår låter också som om det blir trevligt! Skitfränt kort på lyktan, påminner ju starkt om den i filmen om Narnia :-) Kramis!

2009-12-29 @ 16:45:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag tycker att du verkar vara en hejjare på att knäppa kort! De är så fina allihopa! Å den var läcker kortet på lyktan!

Jag jobbar nyår med, å antagligen surfar jag inget på ett tag framöver så jag passar på att önska dej/er GOTT NYTT ÅR!! KRAM!

2009-12-29 @ 20:29:04
URL: http://veraw.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Underbara bilder!! Ni har verkligen firat julen i många dagar!!



Varma kramar!

2009-12-30 @ 03:52:23
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Duracellmamman

Du har en utmaning inne hos mig;-)



Önskar Dig & Din familj ett riktigt Gott Nytt År!



Varma kramar!

2009-12-31 @ 02:00:05
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Sockenvägens Söta

Tittar in och önskar ett riktigt gott nytt år!!! Hoppas ni får en fin kväll, njut av ananaspajen å trevlig vänner! KRAM

2009-12-31 @ 07:43:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0