Leksaker!

Sam in action i stugan i söndags!




Ja va säger man, han är ju ändå ett "sladd barn" ASG! Låg nivå på humorn ;-)





Kamerafodralet är skit roligt att leka med!





Datorn ligger risigt till för jämnan!




Lite lek med Miro! Han vet precis vilken som är Miro´s leksak och att man ska kasta iväg den så Miro får springa och hämta den!




Läser en skogs tidning för bästaste momma!





Ja tänk att allt ska va roligt att leka med, förutom just LEKSAKER!

Men kanske att han får något roligt paket i julklapp som han kommer finna intressant nog att leka med!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha ditt sladdbarn är ju bara så sött! :-) Och jag kan tänka mig att pappret, snöret å kulorna i granen är roligast på jul! :-) Kramis

2009-12-21 @ 17:04:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Wow, så hightec du är, hos bettan å kan blogga ändå - då måste du visa mig så jag kan blogga från BB skratt

2009-12-21 @ 17:36:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: SofiH

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Postat av: Sockenvägens Söta

Morron! Ja även här står det sista julstöket på dagordningen, ska göra köttbullar av drygt 4 kg köttfärs - mååååååååånga blir det, lika bra det när man är på G, bra att fylla frysen med. Sedan ska här kokas sötost och så en sväng ner till aina var det ju också. + handla det sista i matväg och ett presentkort. Sedan ska jag slå ner gumpen å bara njuta å mysa :-)

Trist att du inte har några julfeelings, får sätta på julmusik, och sitta å irrstirra på ditt fina tomteland, kanske se tomten rä far till alla barnen å slå in de sista klapaprna, det borde göra susen ;-)

Kramar i massor!

2009-12-22 @ 10:06:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja när det luktar riktigt nystädat, glögg och musik - då kommer nog julkänslorna som på beställning ska du se! Självkom jag jsut på att jag helt glömt att tänka på att man borde ha något fint att sätta på sig till jul... Bruakr ju alltid köpa något fint till jul :-( Får se om det hinns i morgon, 44:an kan ju ha något fint som även min mage rymms i :-) Kramelikram

2009-12-22 @ 10:22:56
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Så söt!! Absolut är det ju så att allt annat än leksaker är just det som är kul att lekas med ;-)



Varma kramar!

2009-12-22 @ 10:28:35
URL: http://www.duracellmamman.se
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas verkligen att vi hinner ses något innan eller under julen. Och att ni kanske är kvar på julafton när jag anländer!

Låter bra att råttan blivit mindre nu när du fått hem både Melvin och Mikael. Då är den snart ett minne blått kanske! ;)

Ja, du ska tro vad jag med längtar efter lill pyret. Fast jag kan själv inte fatta att det är så pass nära egentligen. Och idag ska vi på informationen. Ska bli kul att se vad pappan tycker om det hela! ;)

Massor med juliga kramar till dej min älskade vän!

2009-12-22 @ 10:30:18
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0