Är tacksam!

Ja gott folk, ni ska bara veta vad jag är tacksam!
Mitt hjärta är fyllt med kärlek!
Är så lyckligt lottad med världens underbaraste familj!
Dom är guld värda varenda en!

Ikväll va vi och åt på hotellet. Maten va inte den bästa, vi fick vänta as länge och sen va maten knappt varm.
Men shit the same, hade trevligt sällskap!
Har ju så underbart goa och roliga brorsbarn.
Melker hade mycket att berätta ikväll och va som inte tyst en minut ;-) Men oj så rolig denna lille herre är.
Å Arvid är så charmig
, Nu kommer jag få en sockerkick sa han då han åt ketchup ;-)
Tack för att ni finns och förgyller mitt liv



Mina sötnosar! Melker kan man likna vid Toker! Han är en lill gammal sötis!

Min kära mor och far följde med mig och Sam hem. Drack kaffe och åt glass och tittade på Idol! (Hejja ERIK) Är lite fjortis kär i han ;-)
Å även en snaps rann nerför min strupe ;-) För första gången på nästan 2 hela år!



Ingen kan få Sam att skratta så gott som momma! Hon är den STORA favoriten. Dom är bästa vänner ♥





Men morfar får Sam att kikna av skratt oxå!




Min tok unge

Tack mamma och pappa för att ni finns för oss dag och natt! Ni betyder så mycket för mig/oss. Finns inga som är så kärleksfulla och fyllda av godhet som ni!

Ni är det vackraste!




Lilla Miro vovven!

MAN SKA ALDRIG TA PERSONER FÖR GIVET!
Va rädd om era nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så trist med otellet, vi var ju själva där så vi fick varm mat, å full service, tur det annars hade jag varit arg som ett bi ;-P Men som du skriver huvudsaken är att man har nära och KÄRA omkring sig, då står man ut med vad som hellst.



En glöggkväll är ett måste, kanske hos dig eller malla denna gången så jag får en bf kväll? Vore toppen innan Magnus opererar sig... För då måste jag nog vara servicinrättning ler Önskar dig å samuraj en fin dag, själv ska jag ladda inför dagens julbort :-) Kram

2009-12-05 @ 09:45:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vi ska till Hoting på Raivi, var där i fjol med, riktigt bra! Op är planerad nu på fredag, så kanske torsdagskväll? Kul med en tripp till v-mina, blommona har så mycket fin + att tallen har mycket bra. Mio kan också vara värt ett besök ;-) Kram kram

2009-12-05 @ 10:22:05
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Härliga bilder!! Sam är ju så otroligt charmig.

Visst är det tråkigt när man inte är nöjd med maten på restaurang. Men det var ju tur att sällskapet var så trevligt iallfall..hihi

Nu ska vi snart in till vår "bonusfamilj" Våra underbar grannar och min lilla Anna, för en spelkväll. Har precis fixat mousakka och sallad. Sen blir det väl en massa annat gott ;)

Hoppas du har en bra lördag.

Stor kram

2009-12-05 @ 16:58:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Kristina T

Vilket muppkort det var på oss fyra..haha! Men du hade skrivit så söta saker om mina barn, dom är verkligen det bästa jag har! (och Gabbe förstås..hihi) Tack själv för sällskapet både igår och ikväll! Kram :)

2009-12-05 @ 22:25:34
Postat av: Sockenvägens Söta

Tjingeling! Näe vet du vad, julbordet var en stor besvikelse :-( Mammas julmat är nog ändå bäst ler

Typiskt, å på onsdag har jag saker inbokat... men kanske en fika på Görans på torsdag em? kring 1400? Kan ju vara kul att träffas där å surr lite :-) Kram kram hoppas ni får en fin andra advent!

2009-12-06 @ 07:58:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken härlig och mysig kväll ni verkade ha på fredags kvällen! Det är helt underbart att ha sina nära oh kära runt om sej och även så nära en. Jag är lika lyckligt lottad som har alla mina på så nära avstånd.

Å Sam är bara för go och söt, men jag undrar just hur Nina blidde efter en snaps ;) hihi.

Hoppas nu att ni får en riktigt mysig andra advent å så hoppas jag att vi ses snart och att du kan följa med mej på tisdag. Men då ska det vara riktigt säkert att det INTE finns en gnutta magsjuke baciller inom låååångt räckhåll :p

Stora kramar.

2009-12-06 @ 10:24:44
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: momma

Det var stora ord, men dom värmde, är lika tacksam att vi har alla så nära oss. Kram

2009-12-07 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0