Första skoldagen!

Halv sju väcker älsklingen oss. Han drog till Borgafjäll för att jobba i veckan!
Oj så trött vi va allihopa! Inte är vi van att kliva upp så tidigt!
Har ställt klockan tre ggr på hela sommaren. Sam va nog rätt så brydd på va som hände så tidigt =p




Här är Melvin redo för sin första skoldag som andra klassare =)
Vart har tiden tagit vägen???



Sam ligger nerbäddad i vagnen med sin kompis Findus!
Det va väldigt kallt här imorse.
Men nu har dimmat lättat, himeln är blå och det börjar bli varmare!
Kommer bli en väldigt fin dag idag!

I helgen har jag mest gjort tappra försök till att städa. Men Sam vill ju gärna ha uppmärksamhet.
Så man hinner ju inte så mycket!
Men nu är det höst i vardagsrummet och båda badrummen är städade!
Har nu cerise/lila och svart i min tv rum =)
Blev helt okej!

På lördag kvällen va vi hos min storebror med fam och hälsade på!
Dom hade ätit surströmming med mamma och pappa. Det hoppade vi över, vi kom då efterrätten skulle serveras istället ;-) Mycket godare det!

Haft en mycket mysig och kärleksfull helg ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Vilka fina pojkar du har!



Ha en skön måndag!

Kram

2009-08-24 @ 09:31:56
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så STOR Melvin ser ut :-) Tjusig värre dagen till ära! Och er helg låter verkligen toppen. Och hojta till när du ska beställa i Panduro så hakar jag på så vi har något att pyssla av!!! Och du får tammetusan inte vara så själkritisk, du ser INTE ut att vara i femte månaden för tusan!!! Kram kram

2009-08-24 @ 09:35:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Giffeltavelfär behöver jag med - vi kanske kan dela? Då blir det billigare :-) Och du, det är säkert hormonerna, du ammar ju fortfarande å allt. Men det är mänsklgit att ha sådana svackor, livet är ju upp och nedgångar känslomässigt... Tur du har din fina familj och vänner, tänk på hur älskad du är när du känne så där!!! KRAMAR OM

2009-08-24 @ 09:59:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag tänker måla två skivor som jag ska rama in och ha på toan uppe så man kan skita och göra lite konst ;-) hi,hi Så då bör nog färgen räcka, är ung som vanlig färg. Kram kram

2009-08-24 @ 10:15:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: sara

Vilka härliga killar!!

Förstår att det inte är så lätt att hinna med något med lille Sam i närheten. Igår kände jag mig faktiskt riktigt duktig ;) Städade sovrummet ordentligt. Rensade garderoberna..

Av bara farten hann jag med toaletten och vardagsrummet.

Det är ganska konstigt, för när jag jobbat mina nätter har jag sån energi. Är egentligen trött, men ändå inte...

Men idag blir det en riktigt slö dag. Kanske om man hittar den där ovanliga energin, så blir det köket som städas... men det är bara kanske..hihi

Ha en toppenmåndag,kram

2009-08-24 @ 10:50:41
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Jenni

Usch och nej nu påminnde du mig! Jag ska ju dekorera tårtor till dess och DET är jag nervös för...

Kläder vet jag då inte heller vad jag ska ha på mig, hade ju hoppats på värme så man kunde ha klänning men det verkar ju inte hända :-/

Ska bli kul på lördags iaf, hon kommer nog vara så söt så lilla Tilly :-)



Hoppas första skoldagen går bra för Melvin idag, har varit på inskolning med Rasmus och det gick hur bra som helst! :-)



Kram

2009-08-24 @ 10:57:56
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Jenni

Vet hur jag är när jag ska göra tårtor, det går aldrig som jag vill så jag får svära och leva om tills de är klara. Ska verkligen börja i tid den här gången :-)



Jag är likadan när det gäller kläder, vanligtvis har jag bestämt långt i förväg vad jag ska ha på mig. Har gjort det nu också men det hänger ju som sagt på vädret, annars vet jag inte alls vad jag ska ha!

Blir onödig stress tycker jag om jag inte vet vad jag ska ha!



Minns vad jag tyckte det var roligt med skolstart. Tycker det nu också, vill helst köpa på mig en massa pennor och anteckningsblock. Längtar nästan tills Sanna börjar så jag får köpa lite skolmaterial :-D

2009-08-24 @ 11:34:13
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är en riktigt svärmorsdröm Melwin...

Dina killar är sååååå fina Nina..



Gullesam då:)..Lisa är så tråkig på nätterna, ska försöka börja med välling igen..

Sover gott nu i allafall

kramisar

2009-08-24 @ 11:34:45
Postat av: c

va kul Nina..häng på:)

Min pappa gick ner 10 kg bara av att sluta dricke en dryck med socker, bytte till sockerfritt..



Kör hårt



2009-08-24 @ 11:39:24
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vilken tjusig kille!! Jag har sagt det förut, men säger det igen: du har så himla fina pojkar :-))



Kramis

2009-08-24 @ 14:34:52
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0