En sån dag =)

Har ju träffat en underbart fin och go människa idag! Mamma Bus =)
Å hennes jätte söta son!
Melvin och lillebror Bus fann varandra och lekte bra ilag!
Vi tog en lunch på fiket! Även Therese hann hem och äta lunch med oss =)
Å då fick man ju höra en rolig nyhet! Att även hon bär på ett mirakel!
Sååå roligt att det föds så mycket barn i lilla Dorotea!
Så många lyckönskningar till fam Bjärstig! Tänk att lilla Luran ska bli storasyster!

Idag har vi fyndat alla tre:



Denna fina stooora glasburk ska jag ta med mig upp till farmor, så ska hon få fylla den med sina underbart goda skorpor! Kommer bli perfekt det!
Å till jul kanske den kommer fyllas med julkakor! Endast 50 kr gav vi för våra fina glasburkar!



Fick en jätte fin present påse av Camilla idag! Ett fint ljus, lila servetter och dunder goda choklad skorpor!

Oturligt nog så hade jag ingen kamera med mig idag så inga kort blev knäppt =(

Tack så otroligt mycket Camilla, lillebror Bus och Therese för en jätte fin dag!

Tänk va en blogg kan tillföra i ens liv! Har fått vänner som jag aldrig skulle fått utan den!
Har funnit några bloggvänner som betyder väldigt mycket för mig ♥


Kommentarer
Postat av: hemma hos Bus

Tack själv du också. Det blev en jättetrevlig dag idag. Lillebror har redan frågat om M ska komma snart:)

Hoppas att d gick bra att korten hamnade i bloggen, säg bara till annars så tar jag bort dom. Hoppas att du får en härlig helg. Kram kram

2009-08-21 @ 21:52:55
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Postat av: Vendela

Å vad jag blir avis på er andra bloggisar som bor så nära varandra att ni kan träffas! Kan tänka mig att "mamma Bus" var genomtrevlig :-)



å självklart ska vi träffas nästa gång jag kommer "hem"! Håller med dig - denna blogg har gett mig så fina vänner som jag aldrig träffat annars! Hoppas bara på att jag får träffa er alla en dag!



Många kramar - nu ska jag hoppa i säng, har nämligen suttit och sovit mig igenom större delen av filmen vi nyss sett ;-)



P.S Olivia mår något bättre ikväll, håller tummarna att hon inte blir sämre igen.

2009-08-21 @ 22:13:41
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Tack för dina snälla ord...

Ska in och kika lite mer i "mamma bus" blogg, brukar inte vara där så ofta. Man hinner ju knappt med de bloggar man brukar följa.

Men det är verkligen skoj att man lyckas hitta så trevliga människor genom sin blogg.

Linnéa blev rent tokig i din färsgryta. 3 portioner slank ner. Mamma detta måste du göra fler gånger!! sa hon sen. Och hon brukar vara lite gnällig om där är grönsaker i maten. Vitkålen syntes ju inte, så det var perfekt :)

Ja, jag tyckte också det var gott...

Sov så gott

2009-08-21 @ 22:45:39
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: carola

åh så avis jag blir...

Vill också träffa er + en massa andra goa bloggvänner..

Får skaffa husvagn och ta en bloggsemester, tänk va glad maken skulle bli:)



Den grytan ska vi prova, lät smaskens.

Nu ska jag krypa ihop med en liten go lisa.

Ha nu en toppenhelg

kram

2009-08-21 @ 23:24:58
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Therése

Va mysigt att kunna träffa bloggvänner i verkliga livet sådär :-)

Ni är ju många goa bloggisar uppåt i landet, ALLDELES för långt bort från mig...skulle ju va så mysigt att få träffa er i verkligheten!



Fint kort på dig och Sam föressten hos "mamma bus"!

Ha det så gott nu!

Kram Therése

2009-08-22 @ 00:36:59
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ett stort tack själv, dagen flög ju fram i rasande fart :-) Trevligt sällskap, rara barn och fynd på blomster - kunde ju inte blivit bättre :-) Nu sitter jag, Luran och Fröet och knaprar skorpor och ser barn TV - mys!!! Stor kram

2009-08-22 @ 07:16:47
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej vännen!

Va fina saker du köpt!

Ja visst är de otroligt att de kan sova så djupt. ha ha Men bra ändå ju!

Va kul att THerese ska ha barn igen! Mysigt! Blir så glad.

Ja de blir en tur på stan med M idag, o imorgon ska vi ut på en dagsvandring. Kul!

MAssa kramar

Hoppas ni får en fin & mysig helg!

2009-08-22 @ 08:30:21
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är guld värd vännen och jag saknar dej massor!!! <3



Massor med kramar till er!!

2009-08-23 @ 10:51:20
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Ett ögonblick av mitt liv

Vilken mysig och rolig dag ni verkar ha haft tillsammans och så roligt att du funnit riktiga vänner via bloggen :)



Kram Åsa

2009-08-23 @ 12:41:06
URL: http://ettogonblickavmittliv.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ja, det är alldeles på tok för länge sen vi sågs nu igen! =(

Men det fixar vi till veckan! =)

Det kommer att bli sååå skönt om jag blir ledig en vecka och jag kommer att njuta sååå!

Ja, nu ska vi bara höra vad dom planerat och när dom planerat in kräftskivan!



Du är min lilla hallonskrutt älskade vän! <3

2009-08-23 @ 22:00:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen så spännande för Melwin..

Hoppas allt går bra..Är väl tjejernas favorit kan jag tippa:)



I morgon hämtar vi Sanna, ska bli så skönt att se henne, få höra allt:)

Hon längtar redan tillbaka.



Lisa sitter och jag tycker det är så skönt, kan sitta och leka och man hinner göra något.

Far fram och river allt i gåstolen:)

Kram och sussa sött nu

2009-08-23 @ 22:36:15
Postat av: Anonym

nämen så spännande för Melwin..

Hoppas allt går bra..Är väl tjejernas favorit kan jag tippa:)



I morgon hämtar vi Sanna, ska bli så skönt att se henne, få höra allt:)

Hon längtar redan tillbaka.



Lisa sitter och jag tycker det är så skönt, kan sitta och leka och man hinner göra något.

Far fram och river allt i gåstolen:)

Kram och sussa sött nu

2009-08-23 @ 22:36:18
Postat av: Sanna

Hej vännen! som jag skrivit till de andra vad härligt att få träffas man vill ju vara med =)Låter som en riktig mysig dag med goda vänner..



Kramar om

2009-08-23 @ 23:49:21
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tjingeling å åter igen stort tack, var riktigt trevligt! :-) Får vi göra om, och det är ju toppen att du ska vara hemma ett år till, då har man ju någon att nöta på när man själv ska gå hemma hi,hi. Och som jag skrev till Malin, visst måste vi ta en pysselkväll innan jul i år också?! Kram

2009-08-24 @ 07:59:08
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Härligt med babyboom! Sån lycka!

Allt väl idag?

Jag e precis hemkommen från helgens äventyr.

Ska nog nana kudden en stund känns de som.

Mår sådär

Kramar i massor

2009-08-24 @ 08:54:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0