Tacos och film!

Har haft dator fritt idag! Rätt så skönt det med ibland!

förmiddagen va jag ner och vägde Sam.
Han hade gått upp 140 gr och vuxit 1 cm. Så nu är han 56 cm lång och väger 4900 gr!
Nästa vecka så hamnar han nog över 5 kg. Han börjar bli stor nu =)
Tog vår dagliga promenad då vi lix va ute på byn!

Väl hemma så tog jag tag i Sam´s fotoalbum. Passade på då han låg och sov så sött!

Sen blev det till å möta upp Malin på ICA för att inhandla mat =)
Vi åt tacos idag!
För det va vi båda super duper sugen på! Åt så jag trodde jag skulle spricka!


Foto:privat

Å Malin hade köpt efterrätt, eller många efterrätter men här är en av dom:


Foto:privat

Vi tog och hyrde en film oxå! Va ju ett tag sedan vi tittat på film ilag!
Å i vanlig ordning så hyrde vi en skräckis men precis som vanligt så var slutet värdelöst! Att vi aldrig lär oss!



Sen mår jag så dåligt av dessa filmer så jag tror jag måste sluta titta på dom!
För det mesta så sitter jag ändå med huvudet bakom kudden! Och ikväll gullade jag med Sam då det va som värst!



Sen så avslutade vi kvällen med att spela ett parti Maxi yatzy, jag vann =p
Tack vännen för en trevlig kväll ♥ You are my sunshine!

Nej nu har jag varit vaken för länge igen!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Eva

Förhoppningsvis får ni kanske vara med om ett litet mirakel till, för nog måste Melvin och Sam få en liten syster också;) Jag tycker verkligen att man kommit närmare varandra bara under graviditeten. Jag ser verkligen framimot förlossningen och att se Markus min när han får se sin lille skrutt för första gången. Han älskar verkligen barn och är väldigt kärleksfull. Ärligt talat så har jag nog aldrig träffat en sån omtänksam man i hela mitt liv. Han är verkligen inte samma man idag som han var då han var yngre, det är då en sak som är säker;) Är det inte jobbigt förresten att ha Mikael borta på veckorna? Visserligen är du ju van, men jag tänkte när ni har en liten och allt.. Fast Sam verkar ju så snäll och Melvin verkar ju vara en utomordentligt duktig storebror. Kram kram

2009-04-02 @ 01:36:04
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men åå så trevligt ni ser ut att haft !!!



Jag gillar inte när folk tar dator fria dagar får ju inget kul att läsa hihi

2009-04-02 @ 07:10:55
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Ja ni verkar ha haft en underbar dag & kväll. Va mysigt. Ohhh tacos som e sååå gottigt! Så sugen man blev nu på de. Kanske bör ha smällt frukosten först . ha ha ha

Nej skräckfilmer klarar inte jag heller av att se. Blir så rädd att jag mest tittar i taket . =)



Ja GReys e ett måste. De e bara för bra ju!



Jo vi hade en bra dag. Lillan e så dålig än. Hostan vägrar ge med sig. Men den brukar alltid vara så seg så seg.

Drygt för henne. Idag blir de bara mys, en tur upp till afäären bara sen hem igen och in och mysa och vila.



Ha en underbar dag kära vännen.



ps. va kul att du o Malin har så trevligt ihop. ds

KRAMAR

2009-04-02 @ 10:09:11
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vad gott med tacos... Filmen tänker jag inte ens kommentera =) Livrädda jag då..



Sam alltid lika underbar..



Igår så försökte jag låta bli datorn, men jag fick pluggat också..



Hoppas du får en fin dag nu vännen..



Sjäälv ska jag packa lite och göra de sista, för sedan kommer jag inte hinna ju..



Kramar om dig

2009-04-02 @ 10:14:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Jo de e allt trist med sjuka barn.

Låter skönt med en promenad med en vän.

Vi ska till affären iaf. De enda vi kommer ut idag. Men så e de ju.



Du e duktig du som ska baka bröd. De blir ju så mkt godare med hembakt. Alldeles nytt och varmt. mMMMmm



Jaså han kanske inte kommer idag? stackars er. Jag håller mina tummar vännen för att han kommer hem ikväll.



Ja va härligt att ha en så bra svägerska och vän.



Kram på er!!

Ha en bra dag ute

2009-04-02 @ 11:48:58
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Eva

Markus är ju arbetslös för tillfället. Eller han jobbar borta lite sporadiskt. Så jag vet inte alls hur framtiden kommer att se ut. Men visst känns det lite gruvsamt hur det kommer gå om han har ett jobb där han måste ligga borta, eftersom han är borta 14 dagar i sträck då. Men jag tror man kanske vänjer sig:).. Jag är ju ensam nu med min Hugohund och han är då tammefasen som en bäbis. Haha.

2009-04-02 @ 12:47:16
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Jag åker på måndag, men tänker nog önska er en glad påsk i helgen. För då vill jag umgå med familjen innan jag åker. Utan att behöva känna mig låst att vara på bloggen...



Kramar om

2009-04-02 @ 14:49:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh vad du är duktig vännen.. jag dycker du gör det jätte bra.. Tänkte på kortet nedanför på dig och Sam, nog måste du gått ner i vikt. Du är så fin på kortet... Nu är det skiftbyte och fotbollsmatch som gäller för den äldsta...



Kram

2009-04-02 @ 15:12:31
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej

2009-04-02 @ 16:40:19
URL: http://!
Postat av: Petra

Hej!

Jo vi kon visst ut. Men de va hemskt . Trodde hon skulle kräka hela tiden i affären. Då hon har en hemsk hosta även idag och kräker upp slem.

Så nja de blev lite jobbigt då jag va livrädd. Men jag va tvungen att köpa mat och dyligt. Och sen trodde jag inte hon skulle bli så kass av attva ute. Men nu vet jag.



Hoppas ni har haft en bra dag trots de sketna vädret. Ha ha

Spänd på brödet. Om du nu lagade det.



Kram på er

2009-04-02 @ 16:42:08
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Aj AJ AJ! Skoskav som gör sååå ont. Stackare. Blås blås från mig.



Va kul att han kommer hem! GRATTIS till en myskväll!

Och nybakat bröd ska han få. Lyx.

Ja spännande att få se de sen här inne.



Kramar

2009-04-02 @ 17:04:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

Han är ju stora killen nu! Himlars vad sugen jag blev på tacos. Den där jäkla filmen. Jag tror aldrig att jag varit så jä...la förbannad på en film. Jag blev så arg på dessa "snorungar". Å slutet, ännu argare. (Oj, vad arg jag lät) men de blev en skitfilm. Ha en underbar dag! Kram.

2009-04-03 @ 09:07:05
URL: http://lillatjejligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0