Regn, regn och åter regn!

Riktigt piss väder idag! Och då det är sånt här väder så tappar jag all motivation!
Perfekt städar väder men jag ids inte städa idag =p
Den dagliga promenaden är inställd!



Vi sitter inne och mysar istället, jag och Sam! ♥

Men snart måste vi bege oss ut! Ska upp på affären och köpa lite gott till ikväll!
Min kompis Rebecca och två av hennes vänner kommer och visar alla smycken dom gör!
Så då får man köpa om vill!
Har lånat mammas hus då det finns mer om plats där än här!
Kommer bli jätte trevligt!!


Goda vänner är svåra att hitta, svårare att lämna och omöjliga att glömma.

En bästa vän är som en fyrklöver, svår att hitta men lyckosam att äga.

Vissa människor gör världen så speciell bara genom att finnas där.

När det gör ont att se tillbaka och du är rädd för att se framåt, se åt sidan och du kommer att finna din bästa vän där.

Goda vänner är som stjärnor, du kan inte alltid se dom, men du vet att dom finns där.

Sann vänskap tar aldrig slut, för vänner är för evigt.
Många människor passerar i ditt liv, men bara riktiga vänner lämnar fotsteg i ditt hjärta.



Önskar er en trevlig dag!



Bilder lånade av Vicke


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej.

Du får gärna skicka ner regnet till oss här i Skåne. Här är det väldigt torrt och massor av pollen som behöver spolas bort. Troligtvis måste vi börja vattna på allt som är sått och satt.

Ha en bra dag

Madeleine

2009-04-27 @ 13:33:54
URL: http://oapip.blogspot.com
Postat av: Malin

Ja, jag har ingen motivation till nånting idag heller! Det händer ingenting här hemma! Även fast det skulle vara perfekt väder att hålla på inne.



Jaaa!!! Ikväll så ses vi! Ska bli så kul! =)



En jätte fin och sann dikt du satt in om Goda vänner. Stämmer in så sant som det är sagt!



Stora kramar!

2009-04-27 @ 14:00:43
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ah regnar det hos er....vi skulle verkligen behöva lite regn här, det är så torrt, så torrt! Idag har vi över 20 grader i skuggan, inte klokt - det är ju inte ens maj ännu!



Men jag tycker det är mysigt med regn också; att vara inne och mysa och lyssna på regnets trummande mot fönstren ;-)



Kram kram

2009-04-27 @ 18:04:57
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Usch, trist med regn :( Hoppas att dagen har varit bra ändå..

Så fin text om vänner, stämmer verkligen

Kram,Sara

2009-04-27 @ 18:10:24
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: carola

åh så fin dikt om vänskap...



Hoppas det gick bra med f-kassan, än så länge har jag klarat mig från strul..

Nu ska jag surra lite med Lisa:)...

Hoppas ni haft trevligt i kväll

2009-04-27 @ 20:49:55
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0