Roligt då Linda brevbärare dök upp

Med rolig post till mig =) Som jag väntat! Fast det är ALLTID roligt att träffa Linda men ännu roligare blire då man får skivor från cdon levererade

                                                                      

Niklas Strömstedt - Oslagbara 1989-99! Snacka om minnen! oj oj! Ska bli härligt att få lyssna igenom skivan! Den andra skivan är Alanis Morisette - jagged little pill! Lika mycket minnen av den.

Kul att ha "gammal" musik. Beställde även en gammal Metallica skiva förra veckan. Me love!
Musik är nått som jag verkligen inte kan leva utan!

Kommentarer
Postat av: Linda

vilken tur att jag kan glädja nån under min post sväng:)

2008-10-22 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0