V 30

Går in i vecka 30 nu. Kan inte fatta vart tiden tagit vägen. Börjar bli nervös nu! Och förväntasfull. Känslorna är blandade. Mikael längtar och längtar! Det är ju så himla synd att han inte kan va med på profylax kursen nu i december. Men man får sitta och andas med LM och Conny istället! Ha ha! Och jag hoppas att Mikael får fortsätta jobba i umeå för då är han ju inte så långt bort från lycksele då det bär till! Annars har mamma lovat att ställa upp tills han dyker upp ♥

                            
                             Foto: privat
                             ursäkta den dåliga kvalitén på kortet!

                                     
  
Idag har jag även satt ihop babysittern som jag köpte i höstas! Och hittade sååå söta haklappar på konsum som jag inte kunde motstå att köpa! Även fast det är länge kvar tills dom kommer behövas!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det där var ingen stor mage.. Tycker min ser jättestor ut och jag är bara i v.16:P..

Men man kanske inbillar sig mycket också:)

2008-11-17 @ 18:14:12
URL: http://evatuss.zoomin.se
Postat av: Therese

Va babysittern såg mysig ut - harry kommer att må som en prins i den ;-P

2008-11-17 @ 18:18:05
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0