Underbara mess

Idag har jag fått värmande, underbara, genuina mess av 3 vänner. Att få dessa olika men ändå lika mess känns underbart. Brukar spara såna mess för att sedan läsa dom när de kommer dagar som man mår dåligt eller är ledsen. Då blir man genast på bättre humör! Har ju turen att ha jätte många goa vänner. Å dom håller jag hårt i! Tack LM, Angel och Malin för era fina mess jag fått idag! Fick ett underbart sött mess av min älskling nyss så nu kommer jag sova gott. Perfekt avslut på dagen! Natti natti

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad det låter häligt! :) Jag ska föröska att hålla mig ett litet tag till :P Men visst är julen för underbar. Mysigaste tiden på året, helt klart :)



Ha en bra dag!



Kram

2008-11-12 @ 09:39:19
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0