Mössor!

Lunch dejten med Linda och LM va lika trevlig som vanligt! Och god! Men ingen av dom vill va med på kort på min blogg så det blev inga kort därifrån. Men vi har avhandlat en hel del! Allt från matlista för den kommande helgen till listan som ska packas inför BB trippen! Efter våran underbara lunch date så gick vi in till Torparn och köpte garn. Har ju en vit åre mössa men har nu köpt även brunt och svart garn så mamma ska få sticka två mössor. En till mig och en som min goa vän/svägerska Malin ska få ♥



Blev konstig färg på det bruna nystanet då jag knäppte. Men den är mörk brun iaf!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju bara för go!!! Detta är vad man kallar vänner det!! Du är bäst vännen!!! STORA KRAMAR SÅ!!!

2008-11-10 @ 17:34:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0