Mitt träd!

Nu har jag varit hos Victoria och tok surrat! Undra om hennes öron trillade av då jag for??
Men nu är iaf mitt träd hämtat



kommer göra sig bra hemma hos oss!

Har gett Asterix lite käk så nu ska vi ut och rasta honom innan vi beger oss hemåt igen!
Ikväll ska Mikael få sin favvo mat! Själv tror jag att det blir så avancerat som en gröt tallrik till Ninuz för jag är allergisk mot korv just nu! Bjäk!!!!

Annars så händer det inte så mycket just idag. Lunchen med kära mor va gick bra den oxå. Önskar bara att jag kunde ta en lång och härlig promenad. Men men...... That´s life!

Kommentarer
Postat av: Therese

Det var ett fint träd - kom på att jag har en kon/julgran med massor av värmeljushållare, måste ta å leta reda på den i all röra bland flyttkartongerna :-)

2008-11-05 @ 15:58:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0