Halloween =)

Ja det va en tok trevlig dag och kväll! På dagen va jag ut med Melvin och gick en tur i skogen. Letade lite kottar. Karlarna högg ved och eldade upp badtunnan! Va ju helt underbart väder! Tråkigt nog så orkar jag ju inte va ute och gå så mycket! Dumma smärta!

På eftermiddagen började kära mor med maten och jag dekorerade lite och fixade till Melvin.

      

Blev jätte fint och stämningsfullt!



Hmmm, vilken söt pojke jag har!

Efter vi ätit ALL den goda maten så va det dax för skatt jakt!

   

Melvin sprang mellan husen och hämtade skatt kartor och vi andra va hack i häl! Till slut hittade han ett stort paket fyllt med leksaker! Uppskattat av grabben!

Sen plumsade alla i "köttgrytan", utom jag då förstås!

   

Medans pojkarna badade vidare så fixade jag grönsaker och dipp! Min stora favorit just nu!



Å bra mycket nyttigare än chips och godis!

Sen däckade vi alla! Trötta som tusan efter en härlig dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Herregud!! Här hade jag fått en hjärtstopp....Härligt att ni har haft det bra i allfall. Inte visste jag att du bodde närheten av Sundsvall..

2008-11-03 @ 14:31:34
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: A

Åh så mysigt ni ser ut att haft det. :) Visst bara älskar man fjället. Usch vad jag saknar er vännen... hoppas verkligen vi ses snart! kramar

2008-11-03 @ 15:35:41
Postat av: Anonym

ja ni verkade då ha haft en trevlig helg !

2008-11-04 @ 06:22:55
Postat av: Marianne

Frän han va Melle, hur otäckt som helst!! :) Ni verkar ha haft det toppen! Du har så rätt angående vilan, vet precis hur jag borde göra, men varför gör jag det inte???? Men idag har ingen av oss sovit så vi tänkte lägga oss NU.

2008-11-04 @ 18:28:03
URL: http://mammamarianne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0