Fotboll eller samba?

Livat är de då i magen. Pyret sparkar och far runt som en galning! Lite små läskigt fast mysigt. Ikväll har jag och Melle varit på reflexkväll. Å vi skulle köra med bilen på mörttjärnsvägen och spana efter figurer, en del med reflex en del utan. Vägen va oplogad så de va tur att vi åkte med J å V. För bmw:n är så låg så de hade inte varit kul att köra med den. Känns trist att lämna tillbaka Melvin imorron :( tur de snart är måndag! Hoppas ni därute haft en toppen kväll oxå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-19 @ 21:50:20
Postat av: Eva

Å vad mysigt med en massa bök och stök i magen ;) Fast jag håller med, ibland känns det nästan lite läskigt.

Nu ska jag ut på promenad och kämpa bort mina gravkilon ;)

Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 09:36:04
URL: http://evvia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jaha så det var därför det var så himla mycket bilar på kö här utanför, tro att jag och Janne var aningens nyfikna och fundersamma :-)

2008-11-20 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0