Bortblåst

Ja min ork och motivation är som bortblåst. Vet inte vart den tagit vägen? Måste verkligen ta itu med Melles rum men har noll ork och motivation :( Kanske den återkommer snart! Idag hade jag ju turen att bli bjuden på mat av Victoria. Shit så gott de va. Tack så hemskt mycket :) Imorron blire det villis en sväng och en ypperligt trevlig kväll kommer de bli. De är mycke vi ska hinna med :) Måste även börja skriva pack lista inför helgen! Nu ska jag väl iaf försöka göra nått vettigt. So long :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag verkligen älskade denna jacka! Blev tok kär i den, på en gång jag såg den! å jag hoppas att tomten hör min önskan! ;) Nä, en jacka för två månader känns inte så meningsfullt precis!

2008-11-11 @ 21:24:02
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Mitt minne... är inte det bästa, men det blev det märke som de flesta tipsade om. Vi är helnöjda! Jamen, då ses vi kanske i morgon i "stor stan" :-)

2008-11-11 @ 21:59:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0