Underbart väder!

Alla är på väg ut för att fiska lite och grilla korv mm utom jag och mamma. Har inga skoter kläder som jag kan ha sen tror jag inte det skulle va en höjdare att åka skoter och va hög gravid!     



               
Så jag avstår. Mamma har blitt så förkyld, bara hon inte smittar mig!
       
                                                       

Sitter och kollar på vk´s hemsida emellanåt och tittar om dom uppdaterar nått om J där.
Det är så fruktansvärt =(  4 barn lämnar han efter sig, å frugan såklart =(
Man känner sig som nedslagen på nå vis.
Ett liv släcks så fort.

Kom ihåg att uppskatta varandra och ta vara på varandra. Kärlek åt alla!!! ♥

Vi ska få middag av farmor idag. Trevligt trevligt! Bidde fisksoppa idag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag kan inte minnas när det var så mycket folk ute nångång. Dom fick stänga inträdet, för det gick inte att ta in mera folk. Över 500 var inlösta och fler hade det blivit. Ha aldrig stått i kö nångång vad jag kan minnas, för att ta sej in på dans i Hoting. Så skit skoj att så mycket folk går ut när dom anordnat nåt. Å det var jätte skoj att träffa gamla klasskompisar som man inte träffat på jätte länge =)

2008-12-28 @ 12:54:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Jasså, oj då där ser man. M och jag jobbade ilag på dagis ett tag. Träffade henne senast för ca en vecka sedan och då var hon så glad som oftast. Kan bara tänka mig så ledsen hon ska vara nu. Förlorat jobbet och desstom sin karl. Ofattbart! Ha en jättefin nyår där uppe och jag hoppas också att ni får ett jättefint 2009, men det kan ju inte annat än bli bra när den lill skrutten har anlänt. Kram på dig!

2008-12-28 @ 13:09:06
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja men det lät ju som en alldeles lagom nyår !!

Ja det e ju som maten som jag gillar att pyssla med å göra fin men vem bryr sig om det bland alla dom där fyllisarna i högland hahaha

2008-12-28 @ 13:35:32
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det är något så fruktansvärt att man inte kan förstå det egentligen =( Stackars familj. Tänkt att något kan förändras så fort och ett liv slocknar lika fort. Man får rysningar bara man tänker på det! Å tänk vilken oro dem ska leva i innan dom hittar honom. Fy heller! =(

2008-12-28 @ 14:45:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej vännen! är du sjuk... ja det är nog best att du inte drar iväg på någon skoter.. Men vilken fin jul du verkar haft det, så mysigt så. Hoppas att allt är bra med magen annars. För snart är den ju ute och ni blir en till i familjen...

Kramar om och hoppas att ni får en fin nyår vännen..

kram

2008-12-28 @ 16:16:11
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, det måste kännas skönt att dom hittat honom. Tänk vilken skräck att leva i annars. Men det blir ändå en hemsk skräck att leva i vilket som. Huvva =( Jaså, dom bodde tillsammans och var förlovade. Förstår att hon varit ledsen då! =( Ja, ikväll blir det en hemma kväll med en massa mys pys och en film! ;) Saknar dej med vännen! Men det kommer väl dröja läääänge innan vi ses igen =( Hoppas att ni har det trevligt där uppe. Kram kram

2008-12-28 @ 19:44:11
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, han kommer att bli så stilig så! ;) Kan tänka mej att det kommer att dröja länge länge innan vi ses igen =( Inte ett endaste parti yatzy har vi hunnit med i jul =( Måste bli snart tillsammans med en riktigt ruggig film! Får ju abstinens annars. Nu ha jag varit ner på röntgen. Så få väl höra när jag ska iväg om det fanns något på bilderna. Kram kram och hoppas att ni får en fin dag i fjället.

2008-12-29 @ 09:54:35
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0