Soptunnan!

Snabbt inlägg bara! Ska lägga ut bilder imorron, har inte tid nu.
Mitt minsta brorsbarn Melker (snart 3 år) har fått bada badtunna för första gången ikväll. Men han har inte badat i en tunna utan i en SOPTUNNA. Oj oj så vi har skrattat gott åt han. Han skulle bada soptunna med Mikael...
Dom är för söt dom små. Nu sover då Melker sött. Arvid sitter å tittar på när Melvin spelar nintendo ds. Dom ska snart hoppa i säng oxå. De stora pojkarna har nyss kommit in efter en stund i badtunnan.

Blir troligtvis poppe och lite spel =) Med andra ord kanske vi ska spela.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaså, Melker har oxå provat på att bada i en soptunna nu!!=) Det gjorde Norton oxå första gångerna han badade i den! Å nog fick man sej ett gott skratt alltid! haha. Jo, men visst blev han fin Asterix i sitt nya halsband. Riktigt nyårs fin =) Kramelikram

2008-12-30 @ 21:22:37
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ber att få önska dig ett Gott Nytt 2009!



Kram kram

2008-12-30 @ 21:41:22
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu, nu har han varit i farten igen! Måste komma på något eller få något tips om vad jag kan göra för att lära honom, att så får man inte göra! Inte utan lov! Så de så! Han kan ju äta i sej något farligt och dö utav det. Å det vill jag ju inte. Hoppas att ni får det jätte trevligt imorrn med vännen! Så hoppas jag att vi ses snart! Men vi kan ju höras av något imorrn! =) Gott Nytt År med darling och Gott slut på det gamla året! Puss och kram

2008-12-30 @ 22:50:23
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu, nu har han varit i farten igen! Måste komma på något eller få något tips om vad jag kan göra för att lära honom, att så får man inte göra! Inte utan lov! Så de så! Han kan ju äta i sej något farligt och dö utav det. Å det vill jag ju inte. Hoppas att ni får det jätte trevligt imorrn med vännen! Så hoppas jag att vi ses snart! Men vi kan ju höras av något imorrn! =) Gott Nytt År med darling och Gott slut på det gamla året! Puss och kram

2008-12-30 @ 22:50:56
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0