prinskorvar!

Mmmmm, mina fingrar ser ut som prinskorvar =( Sväller som tusan! Känner att jag samlar vätska som tusan! Inte så skönt det!

                                                   

Men det är inte så mycket att göra åt!
Har iaf lyckats få lite frisk luft idag! Men risken finns att jag är soff liggandes resten av kvällen nu när jag varit ute och gått!
Men i övrigt så äre bara fint, magen växer och det boxas för fullt därinne =)  det är en livlig krabat!
Håller på att längta ihjäl mig alltså!

Jag och mamma har suttit och kollat på skrattande bebisar på You tube. Shit så gulligt. Man kan då inte se sig mätt på dom små liven!

                                                    

Kan då inte förstå att jag redan är v 34 =) Wiiie!!!!
             

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! Jag har försökt att komma in på din sida idag, men det har inte gått. Har du bytt något eller har det varit fel på bloggen?



Tack för dina underbara ord jämt du verkar vara så snäll och go på alla sätt och vis...



Så glad att jag fick chansen att följa dig vännen..



Härligt och nu går det fort med magen vill jag lova..

Såg en tjeje idag på Ikea som skulle ha mitten av januarie men som kom stolt med vagnene idag. =)

Kramen

2008-12-16 @ 17:54:44
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0