Polar besök!

Jag tog och gjorde en tårta å for till mina kära arbetskamrater igår. Melvin fick hänga på. Han tycker det är så roligt där.
Önskar verkligen man hade samma kunskaper som Lovisa då det gäller att dekorera tårtor. Min blev så simpel så man vågar inte ens visa upp den! Ha ha. Man huvudsaken den blev god å det blev den! Fick klart godkänd och dom tyckte jag kunde komma tilllbaka nästa vecka!

Fick ju träffa min monkey Stina en sväng och det är alltid ett nöje. Hon och Jerry hade dekorerat så fint inne på förmonteringen!


Foto: privat

Stina in action på min gamla arbetsstation! Va som tvungen att lägga in denna bild, sorry Schtaijna!



Min lilla linslus ville oxå vara med på en bild =)

På lördag ska vi på firmafest! Blir tre rätters på hotelet. Inte för att det direkt blir någon fest för min del så ska det bli kul att fara å få träffa allihopa igen =)  har ju till å med köpt nya kläder! Jag lär väl fara hem efter man ätit, beroende på orken.

Mamma och pappa och Sebastian (som kommer hem idag, jippi) ska ta hand om Melvin, Arvid och Melker medans vi andra är och har roligt! Men dom lär ha skoj oxå. Dom ska ju få baka pepparkakor och mysa på!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sötnos det e väl klart att du oxå kan dekorera men det e ju huvudsaken dom e goda det e inte allti mina vill jag lova ha ha ha

2008-12-07 @ 14:17:50
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sötiz det e väl klart du kan dekorera.. men som du sa det e ju huvudsaken den e god ! Å det e inte alltid mina vill jag lova.. ha ah

2008-12-07 @ 14:20:39
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0