Melle is in love

Japp, igår va det kärlek på hög nivå! Melvin och Ronja va överlyckliga över att äntligen få träffas. Går alldeles för länge mellan gångerna tycker dom!


Foto:privat

Ja här är ju turtur duvorna ♥ Dom hade så himla kul! Lekte och pratade hemlisar!

Vi fick massa god mat och dryck! Va jätte trevligt!


Foto:privat

Nått verkar va väldigt kul här iaf! LG, Alice, Mikael, Leon och Ingrid!

Strax innan vi skulle fara hem så följde LG med barnen ut och smällde lite raketer! LG vet precis hur man ska göra för att bli poppis bland barn. ALLA barn tycker om han! För han stojjar och leker med dom hela tiden!

Va skönt att få komma hem och lägga sig! Va jätte trött!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha!! Ja, där såg du kärleksparet! =) Så söta dom var! Men förstår att du inte vågade lägga ut pusskortet på dom! Nä, jag verkligen avskyr att se mej själv på bild. Men ville ju ha med er, så jag blev ju fasen ändå med på ett =/ Att man ska se så hemsk ut själv på kort. Huvva! Ja, god mat lär det nog bli ikväll! =) Men vilken jäkla TUR att du påminde mej om Körslaget! Det hade jag totalt glömt bort! Det MÅSTE vi ju bara se! =) Sen hoppas jag att VI hinner ses något nu under julen oxå! Puss och kram

2008-12-26 @ 15:11:36
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu, min lilla älskling vet precis hur man ska roa barn! =) och alla barnen verkar alltid gilla honom oxå! ;)

2008-12-26 @ 15:13:26
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0