Lunch ute och blåsväder!

Idag åt vi en godare lunch här utanför. Mikael har ju gjort en egen pack kälke med grill på =) Så den provade vi idag =)
Men det har inte varit så skönt ute idag. Det blåser rätt så bra och det har börjat blåsa ännu mer nu!
Barnen har varit ute och lekt hela dagen. Melvin har åkt skoter och skidor. Han och Arvid är ute och gör snölyktor och åker skidor nu. Och tittar på när karlarna skottar bort all snö från stug taket!

Jag, Kristina, mamma och pappa for till borgafjäll en sväng. Handlat lite mat och sen for vi till skidstugan och kollade efter nya vantar till barnen. Mormor/farmor köpte jätte fina och förhoppningsvis varma vantar åt barna. Det va jätte mycket folk däruppe. Har inte varit där på ca 10 år.

Idag blire fisk till middag som Mikael fick när han va till svansjön. Men dessvärre är jag ingen fiskätare så jag ska äta tomtegröt istället! Duger bra det!

Det eldas för fullt i badtunnan oxå, dom ska bada ikväll =) Får se om barnen hinner bada ikväll annars får dom bada imorron på dagen!

Bjuder på lite kort från tidigare idag. Har upptäckt att klockan på kameran inte går rätt för fem öre! Å inte vet jag hur jag ska göra för att ändra det! Så shit the same!


Foto.privat

Melvin åker på sina nya skidor =)


Foto:privat

å hej å hå så det går!


foto:privat

Här grillas det burgare för fullt på packis. Oj sååå gott det va.


Foto:privat

Melvin väntar på lunchen!


Foto:privat

Det va lite av våran dag än så länge!
Imorron äre nyår!!!

                        

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej vännen! Känns som jag inte hinner med att läsa de t ni lägger på bloggen nu. Ska bättra mig fort helgerna över. Vilka härliga bilder du lagt ut, åhh vad fin du är vännen. Nu väntar man ju bara att du ska få, man vet ju aldrig.

Vill önska dig Gott Nytt År och hoppas att det blir massor av kärlek till dig.

Kramar om dig

2008-12-30 @ 19:59:29
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0