Kan inte sova :-(

Fy så jobbigt, kan inte somna. Har legat och läst, löst korsord. Men inget hjälper. Jag vill sooova!! I lördags så beställde jag en dator iaf och nu i veckan ska jag fixa internet. Känns ju hur bra som helst. Äntligen ska jag oxå få bli en dator nörd :-P Känns som de är evigheter tills Melvin kommer hem igen! Känns som han har varit borta i evigheter. Men om han ska spela innebandy imorron så ska jag nog dit å titta! Mikael har dragit på jobbet men snart är vi ledig ilag alla 3. LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

hejsan!Ja, man fattar inte hur fort dom växer och ibland så saknar man sin lillbebis. Det närmar sig för dig, vilket datum har du? Härligt härligt och är nog lite avis men det är nog en känsla som alla mammor har. Vi ska vara hemma bra länge så förhoppningsvis springer vi på varandra. Kram kram

2008-12-15 @ 10:40:58
URL: http://ternestael.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej min darling! Tack själv för i helgen! =) Alltid lika trevligt alla gånger! Gör vi snart om igen! Jajamen, vi kanske ses något sen. Kram kram

2008-12-15 @ 11:17:34
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jodu, nog har jag en liten skrotas alltid. Men jag hoppas att han lärt sej, men tveksamt. han vill gärna ha sånt som är gott och har svårt att hålla tassarna borta. Men var ingen rolig natt inatt. Men tror nog att han är trött och spak idag. För han bara sover och sover nu. Nä, bäst att hoppa i duschen nu. Kram kram

2008-12-15 @ 12:06:10
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Marianne

Usch, det måste vara hemskt att inte kunna sova. Jag har den turen att jag slocknar så fort jag lägger huvudet på kudden. Antar det är därför jag står på benen på dagarna, eftersom vi springen en farlig massa rundor på nätterna mellan tupplurarna :)

Melvin ska spela innebandy ikväll, bara så du vet!



Hur det än är med att vara lång tid ifrån han (förstår att som mamma är de väldigt jobbigt) så mår han mycket bättre hos oss i alla fall. Det är inte alls lika mycket oro och ångest över flyttarna som det var förut. Så jag tror de funkar bättre för Melvin.

Ses ikväll antar jag.

2008-12-15 @ 13:41:57
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Postat av: Sanna

Usch det är jobbigt när man inte kan sova, har varit så ett par veckor nu. Har ständigt ångest på nätterna för allt som ska göras känns det som... Hoppas du fick sova till slut, för det är inge kul.



Förstår din saknad över Melvin jag skanar mina efter några timmar. Men du får ju träffa han snart och då får ni rå om varandra riktigt noga...



Kramar om dig vännen...

2008-12-15 @ 13:54:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack!! Vad gullig du är vännen! =) Känns väldigt ovant just nu, men jag vänjer mej nog snart. Ja, jag tyckte att den var så fin, så jag hoppas att jag blir fin på julafton :p Sov så gott vännen så hörs vi säkert något imorrn. Kramar i massor

2008-12-15 @ 23:23:03
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0